۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۰۷۴
آیت الله صفایی بوشهری:

نیروی دریایی سپاه با هوشیاری و دلاوری تمام، ابهت آمریکا را شکست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی دریایی سپاه با هوشیاری و دلاوری تمام ابهت آمریکا را شکست داد.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه در آبهای خلیج فارس، گفت: نیروی دریایی سپاه با هوشیاری و دلاوری تمام ابهت آمریکا را شکست داد.

 

امام جمعه بوشهر با تبریک و قدردانی به نیروی دریایی و سپاه پاسداران افزود: کشورهایی که فکر می کردند آمریکا پشتوانه آنها است عظمت سپاه ایران را دیدند که چگونه شکست خوردند و بدانند که خون رئیسعلی دلواری ها و شهید مهدوی ها هنوز در رگ جوانان جنوب و این مرزوبوم می جوشد.

 

وی افزود: هنگامی که آنها وارد مرزهای آبی ایران شدند هشت فروند هواپیمای جنگنده اف 18و ناو آمریکایی ترومن برای نجات آنها وارد منطقه شدند که با اقتدار نیروی دریایی سپاه بوشهر دستگیر شدند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم، اظهار داشت:مقام معظم رهبری اعلام کردند که یک خط مقاومت باید طراحی شود با شاخصه های بصیرت و ایستادگی که در موقع نیاز همه در صحنه حضور داشته باشند.

 

وی با تأکید رهبر معظم انقلاب به دو عنصر اساسی بصیرت و تحلیل روشن سیاسی، افزود:در جریانات ضد نظام به ویژه آمریکا و ریاست جمهوری انواع و اقسام حمایت‌ها را از فتنه گران کردند و همین عنصر بصیرت بود که سبب حفظ نظام و انقلاب شد.

 

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات نفس تازه ای به جامعه می دهد و موجب حرکت این نظام به سمت جلو و رعایت اصل آن یعنی حضور حداکثری مردم در انتخابات می شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فردی اصلح برای مجلس و خبرگان انتخابات شود که از انسان‌های مومن و انقلابی، متدین، بصیر و معتقد به ارزش‌ها در جبهه استکبارستیزی و پیرو خط امام(ره) و ولایت فقیه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه کشور و اهمیت نمازجمعه ابراز داشت:نمازجمعه قرارگاه بصیرت است و موهبتی برای انقلاب و نظام ما است و باید نسبت به آن حساسیت داشته و نمازهای جمعه باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه به سالروز شهادت فدائیان اسلام شهید نواب صفوی، واحدی و ذوالقدر و شهدایی که در خفقان دوران ستمشاهی و در مسیر انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند اشاره کرد.

 

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) و با اشاره به سالروز وفات جضرت معصومه(س)، افزود: بانویی که تجلی حضرت فاطمه زهرا(س) در وجود ایشان است و عظمت ایشان تا جایی است که اکنون آستانش مرکز علم و اشاعه فرهنگ اسلامی به جامعه و جهانیان است./833/201/ب2

ارسال نظرات