۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۱۱۰۸۴
امام جمعه بندرعباس:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه مباهات ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه مباهات ملت ایران اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای کشور و ملت ایران، افتخار بزرگی است.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز در خطبه های این هفته شهرستان، هوای پاک را اصلی‌ترین عنصر برای زندگی سالم دانست و تصریح کرد: صنایع و کارخانجات بندرعباس همچون نیروگاه تولید برق، توجه جدی به رعایت و حفظ هوای پاک روستاهای اطراف و یا حتی شهر داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه امید است اصلاح خورها مشمول زمین پاک شود، افزود: با توجه فعالیت‌های انجام شده در زمینه پاکسازی خورها، ضروری است تا در این زمینه بیشتر تلاش شود و به جایی برسیم که از خورها در راستای حمل و نقل استفاده بهینه شود.

 

امام جمعه بندرعباس در ادامه، با توجه به توسعه و پیشرفت روز افزون شهر بندرعباس، گفت:باید برنامه‌ریزی‌های لازم صودت گیرد تا در آینده این شهر به مشکلات کنونی کلان شهرها گرفتار نشود.

 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با تبریک 29 دی، روز هوای پاک، خواستار جلوگیری از بروز مشکل آلودگی هوا در شهر بندرعباس با تدابیر مسؤولان شد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز 26 دی سال 57 و یادآوری فرار شاه از کشور، تصریح کرد: این روز یادآور جنایت‌های شاه است که عاقبت مردم آن را برای همیشه از این مملکت بیرون کردند.

 

وی یکی از لذت‌بخش‌ترین عبارت‌ها در ذهن مردم بیدار و آگاه ایران اسلامی را عبارت «شاه رفت» عنوان‌کرد و افزود: روزنامه‌ها در آن زمان نوشتند که شاه رفت، اما شاه در واقع به میل خودش نرفت بلکه ملت ایران او را بیرون کردند و یکی از قدرت‌های منطقه‌ای را ریشه کن کردند.

 

آیت الله نعیم آبادی به دستگیری دو شناور آمریکایی در آب‌های ایران از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران اشاره ‌داشت و گفت: آمریکایی‌ها همیشه ادعا دارند که بر تمام دنیا اشراف کامل داشته و رصد می‌کنند اما با هوشیاری و بیداری نیروی دریایی سپاه پاسداران، مجبور شدند عمل خود را به دروغ، اشتباه قلمداد کنند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه مباهات ملت ایران اسلامی دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای کشور و ملت ایران، افتخار بزرگی است./851/202/ب2

ارسال نظرات