۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۱۱۳
امام جمعه رفسنجان:

حکام سعودی از سرنوشت صدام و صدامیان عبرت بگیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان جنایت به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر به دست آل سعود را محکوم کرد و با بیان این‌که حکام سعودی باید از سرنوشت صدام و صدامیان عبرت بگیرند، گفت: رژیم سفاک و خون‌آشام عربستان پیامد به شهادت رساندن شیخ باقرالنمر را به زودی خواهد دید.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان افزود: امیدواریم آثار و برکات خون‌هایی که به ناحق بر زمین ریخته می شود، به همین زودی دستاورد مسلمانان به ویژه شیعیان جهان باشد و پبروزی را همچون دوره‌های گذشته که از آن مسلمانان بوده رقم زند.


وی بیان کرد: رژیم سفاک و خون‌آشام عربستان، حکام جاهل و بدوی عربستان پیامد این جنایت بزرگ به شهادت رساندن شیخ باقرالنمر را به زودی خواهند دید و در حقیقت سازمان های بین المللی به ویژه حقوق بین الملل که در واقع سال گذشته را در کشور عربستان به عنوان سال خونین، سال خون اعلام کردند و این برای عربستان ننگی است، چهره کریه این حکام را می رساند.


امام جمعه رفسنجان با بیان این که حکام عربستان، افراد تازه به دوران رسیده هستند، تصریح کرد: اینان کسانی هستند که تنها به دنبال مطامع شخصی خود هستند و کارآمدی ندارند و امروز عرصه حکومت حجاز و عربستان را برعهده گرفتند؛ این ها نمی توانند بقا و دوام زیادی داشته باشند، چون ما در تاریخ عبرت داریم از خلفای جور بنی العباس که هر کدام حکومتشان جاهلانه و سبک مغزانه همراه با هوس‌رانی و شهوت رانی بود، زوال حکومتشان به سرعت پیش رفت و زمان حکومت آنها دوامی نداشت و بنابرین دولت عربستان باید از خلفای بنی عباس درس عبرت بگیرند.


حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: حکام سعودی باید از صدام معدوم عبرت بگیرند که وقتی خون یک عالم بزرگوار شیعه شیخ نمر و دیگر علمای بزرگ اسلام و مراجع عظام در عربستان را مظلومانه به زمین ریختند و به شهادت رساندند جنایت سنگینی را مرتکب شدند و این جنایات سرنوشت آن ها را بدتر از سرنوشت صدام خواهد کرد و جهان اسلام منتظر است که حکام سعودی عربستان به زودی عقوبت سخت این عمل ننگین خود را مشاهده کنند.


وی با اشاره به این که ارتجاع جاهلانه‌ای امروزه متأسفانه بر سر کشورهای اسلامی و دولت های اسلامی سایه انداخته است، ابراز کرد: این ها یک دولت های بی خاصیت شدند، در قطع ارتباطی که دولت خبیث عربستان با کشور مقتدر بزرگ ایران اسلامی انجام داد، بعضی از جوجه کشورها مثل کویت، بحرین و سودان بلافاصله به دنبال آن حرکت کردند و اینان عظمت اسلام و نظام جمهوری اسلامی را درک نکردند و خیال می کنند حیات و بقائشان به سرسپردگی اربابانشان آمریکا و دولت های اروپایی و رژیم جعلی غاصب اسرائیل است.


امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: این کشورها بایستی علیه یک رژیم سفاک و خون آشامی که در منطقه به صورت نامشروع به وجود آمده متحد می شدند، سازمان های بین المللی که نام اسلام را یدک می کشند، خیال می کنند دنیا برای آن ها ارزش و معنا دارد و به دنبال حفظ موقعیت های دنیوی خود هستند و این جنایات ها را محکوم نمی کنند و این دلارهای نفتی است که بعضی از کشورهای آفریقایی را به دنبال خود کشاندند و دست و پای آنان را شل کردند.


حجت الاسلام رمضانی پور یادآور شد: عربستان توطئه های بسیاری برای براندازی اسلام انجام داده است، از این رو قطع رابطه با این کشور به ضرر ایران نخواهد بود و عربستانی ها امسال در انجام امور حج تمتع هزاران مسلمان را قتل عام کردند و چه بسا آتش زدن سفارتخانه آنها در ایران به دست عواملی از عربستان باشد.


وی جنایت به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر به دست آل سعود را محکوم کرد و افزود: حکام سعودی از سرنوشت صدام و صدامیان عبرت بگیرند./9709/302/ب2

ارسال نظرات