۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۱۱۱۲۲
استاد حوزه علمیه:

دولت فناوری هسته ای را به عنوان نماد اقتدار کشور در جهان حفظ کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تاریخ و تجریه نشان می‌دهد که آمریکا هرگز با یک کشور قدرتمند وارد جنگ نمی شود، گفت: باید هر طور که شده دولت فناوری هسته‌ای را به عنوان نماد اقتدار کشور در جهان حفظ کند و اجازه ندهد که خون شهدای هسته ای و فداکاری‌های آن‌ها از بین برود.
فناوري هسته اي نماد اقتدار ملت ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد رهنمایی، استاد حوزه علمیه شامگاه امروز در برنامه از رؤیا تا واقعیت از رادیو معارف با اشاره به اینکه تاریخ و تجریه نشان می‌دهد که آمریکا هرگز با یک کشور قدرتمند وارد جنگ نمی شود، گفت: آمریکا برای اینکه بتواند با ایران وارد جنگ شود سعی دارد ایران را ضعیف کند.

 

وی افزود: ایران هراسی و شیعه هراسی یکی از روش‌هایی است که آمریکا برای تضعیف ایران مورد استفاده قرار داده و سعی کرده از طریق تبلیغات رسانه ای و هالیوود این کار را انجام دهد که در این زمینه موفق نبوده و با وجود تبلیغات گسترده نتوانسته مردم جهان را از ملت ایران بترساند و از محبوبیت ایران در منطقه کم کند.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی دیگر از کارهایی که آمریکا در راستای تضعیف قدرت ایران در سطح جهان انجام داده و مسؤولان هم باید در مورد آن هوشیار باشند از بین بردن نشانه‌های اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

 

حجت الاسلام رهنمایی اظهار کرد: در زمینه از بین بردن نشانه‌های اقتدار ایران، آمریکا سعی کرده با حذف نشانه‌های فرهنگی و ارزشی از میان نسل جوان موجب تضعیف انقلاب شود که در این زمینه به دلیل عدم برنامه‌ریزی منسجم فرهنگی موفق بوده است.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از نشانه‌های اقتدار ایران که آمریکا سعی کرده آن را حذف کند انرژی هسته ای است.

 

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه آمریکا می‌داند که ایران هرگز بمب اتمی نخواهد ساخت، گفت: از آن جایی که آمریکا می‌داند انرژی هسته ای نماد اقتدار یک ملت است سعی کرده در قالب برجام این مزیت را از ایران بگیرد تا به این ترتیب یکی از نمادهای اقتدار جهانی ایران را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام رهنمایی تصریح کرد: مسؤولان دولتی در این زمینه باید با هوشیاری بیشتری برخورد کنند زیرا اگر یک لحظه غفلت شود و آمریکا تصور کند که ایران ضعیف شده بدون شک به ایران حمله خواهد کرد زیرا آمریکا هرگز با ایدئولوژی انقلاب کنار نمی‌آید و آن را مخالف منافع خود می داند.

 

وی یادآور شد: باید هر طور که شده دولت فناوری هسته ای را به عنوان نماد اقتدار کشور در جهان حفظ کند و اجازه ندهد که خون شهدای هسته ای و فداکاری‌های آن‌ها از بین برود./837/203/ب2

ارسال نظرات