۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۱۴۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مشارکت حداکثری در انتخابات انقلاب و نظام را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حضور گسترده ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی در انتخابات پیش رو اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نخستین دوره انتخابات اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته استان اظهار داشت: مشارکت گسترده و آگاهانه توأم با بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در انتخابات اسفندماه، اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود: مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می شود، بار دیگر به ندای رهبری عظیم الشان انقلاب لبیک می گویند و  با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدا این نظام مقدس تجدید بیعت خواهند کرد و پایه های فتنه دشمنان قسم خورده به ایران اسلامی را متزلزل خواهند کرد.

 

حجت الاسلام شکریان ضمن تاکید بر اهمیت به برگزاری انتخابات در سه دهه گذشته و آینده ایران اسلامی تصریح کرد: وجود انتخابات آزاد در این نظام مقدس یادگار ارزشمند امام راحل و مورد توجه رهبری عظیم الشان انقلاب است که همه باید برای پرشور تر شدن این انتخابات و ایجاد حماسه سیاسی دیگر در کشور تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات اشاره کرد و تاکید کرد: حضور در انتخابات به لحاظ شرعی یک واجب کفایی نیست بلکه یک واجب عینی است و شرکت در انتخابات برای همه واجدین شرایط از نظر شرعی واجب است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر فصل الخطاب بودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات تصریح کرد: متاسفانه عده ای در ایام انتخابات به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند و می خواهند این حماسه عظیم سیاسی را که ثمره زحمات مردم، مسؤولان و هیأت های نظارتی و اجرایی است کوچک و مسأله دار جلوه دهند و به اصل برگزاری در آن خدشه وارد کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در مازندران با تاکید بر نفوذ و تلاش برخی عناصر خودفروخته و مسأله دار در مجلس خبرگان و شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی هیئات های نظارتی و اجرایی و مردم با انتخاب آگاهانه خود جلوی ورود چنین افرادی را خواهند گرفت و انتخاب با بصیرت مردم خطر نفوذ دشمنان را در ورود به پست های کلیدی کشور خنثی خواهند کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود تفرقه و اختلاف در کشور را مهم ترین خواسته دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: نظام سلطه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ار هر فرصتی برای ایجاد دودستگی در کشور استفاده کرده تا منافع شوم خود دست یابد.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که گروه های سیاسی در کشور نباید با اظهار نظرهای خود فضا را برای سوء استفاده دشمنان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مهم ترین نیاز کشور وحدت و همدلی بر محور رهبری انقلاب است.

 

وی از تفرقه و اختلاف به عنوان سم مهلکی برای حیات نظام اسلامی یاد کرد و گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به توفیق‌های چشمگیری دست یافته نتیجه وحدت و همدلی داخلی بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که تفرقه و اختلاف تنها راه نفوذ دشمنان به کشور را باز می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تنها منتظر یافتن روزنه ای برای سوء استفاده از فضای کشورمان هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران رهبر معظم انقلاب را محور وحدت در نظام اسلامی دانست و افزود: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان نظام باید همه برنامه های خود را با نظرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همسان کنند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که هر گاه در این کشور تفرقه و یا دودستگی به وجود آمد، دشمن به نحوی در کشور نفوذ کرد، تصریح کرد: اگر امروز وضعیت کشورهای همسایه نظیر عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی امروز بحرانی است به دلیل نبود وحدت و عدم رهبری واحد است./950/202/ب3

ارسال نظرات