۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۱۱۱۹۳
مدیر مدارس اسلامی صدرا مطرح کرد؛

سابقه طولانی نفوذ انگلیسی ها در جوامع اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدارس اسلامی صدرا با اشاره به سابقه طولانی نفوذ انگلیسی‌ها در جوامع اسلامی و صحنه‌سازی‌های آن‌ها برای انحراف افکار عمومی، درباره ابراهیم زنجانی، روحانیِ نفوذیِ دوران مشروطیت گفت: من به شما توصیه می‌کنم درباره ابراهیم زنجانی مطالعه کنید. ببینید چگونه این روحانی عامل نفوذی‌ها شد او شیخ فضل‌الله‏ نوری را در پایتخت بر سر دار برد.
فلاج
حجت‌الاسلام فلاح مدیر مدارس اسلامی صدرا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره شرایط حساس امروز کشور و نزدیک‌شدن به اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ کاندیداها، با اشاره به توصیه امام(ره) به شورای نگهبان که ‌فرمودند: شما با خدا معامله می‌کنید و باید بسیار دقت کنید، گفت: اصل نظام برای امام(ره) از همه چیز مهم‌تر است امروز نیز برای حضرت آقا حفظ این نظام از همه مهم‌تر است.
 
وی با ابراز تأسف از این‌که برخی یا می‌ترسند یا فکر می‌کنند باید مسامحه کنند، خاطرشان کرد: اگر مبانی و اعتقادات‌مان را نسبت به نظام اسلامی ‌و حکومت اسلامی تقویت نکنیم، اصلا نمی‌توانیم با دشمن استکباری مقابله کنیم.
 
حجت‌الاسلام فلاح درباره بحث نفوذ اظهار داشت: حضرت آقا به نحو کاملا درست و شایسته بحث نفوذ را مطرح کردند؛ چراکه امروز نفوذ دارد به وجود می‌آید و ما باید خیلی بیشتر از گذشته به آن توجه داشته باشیم؛ هجمه‌های از پیش‌طراحی‌شده وجود دارد که شاید اصلا ندانیم چگونه طراحی کرده‌اند.
 
وی با اشاره به سابقه طولانی نفوذ انگلیسی‌ها در جوامع اسلامی و صحنه‌سازی‌های آن‌ها برای انحراف افکار عمومی، درباره ابراهیم زنجانی، روحانیِ نفوذیِ دوران مشروطیت گفت: من به شما توصیه می‌کنم درباره ابراهیم زنجانی مطالعه کنید. ببینید چگونه این روحانی عامل نفوذی‌ها شد او شیخ فضل‌الله‏ نوری را در پایتخت بر سر دار برد و آخوند ملاقربانعلی زنجانی را به تبعید مرگبار کاظمین فرستاد.
 
مدیر مدارس اسلامی صدرا با یادآوری خاطرات مستر همفر، به رفاقت این جاسوس انگلیسی با عبدالوهاب اشاره می‌کند و می‌گوید: یک جریانی است که انگلیسی‌ها با نزدیک‌شدن به عبدالوهاب و تغییر فکر او وهابیت را ایجاد کردند و توانستند تفکری را در جامعه مسلمین به وجود بیاورند که اصلا با اسلام اصیل سازگاری ندارد. امروز تمام مخالفت‌ها و ضدیت‌هایی که با اسلام اصیل می‌شود از همین جریانی است که انگلیسی‌ها به وجود آوردند.
 
وی با بیان این‌که ضربه‌ اعتقادی بسیار سنگین‌تر از ضربه نظامی ‌است، ابراز داشت: همه طراحی‌های فکری، انگلیسی است و آمریکا سخت‌افزاری ورود پیدا می‌کند. شما قطع بدانید که این جریان هم‌چنان ادامه دارد.
 
معاون سابق پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این‌که باید نسبت به انتخابات خبرگان حساس بود گفت: تصمیم‌گیری در یک امر بسیار مهمی بر عهده مجلس خبرگان است. ثبت‌نام‌کنندگان باید ولیّ فقیه‌شناس باشند و بتوانند مجتهدی را تشخیص بدهند که آگاه به زمان و مکان باشد و همه ویژگی‌هایی که بتواند رهبری جامعه و امت اسلامی ‌را به دست بگیرد، داشته باشد.
 
وی با طرح این سؤال که آیا همه کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند ولیِّ فقیه‌شناس هستند؟ ادامه داد: قطعا این‌گونه نیست برخی‌ از آن‌ها هم نمی‌دانند برای چه آمده‌اند؛ امیدواریم قبل از انتخابات بفهمند و کنار بروند؛ چون دشمن سوءاستفاده‌اش را می‌کند می‌گوید این‌هایی که دم از دموکراسی می‌زنند مخالف ورود حداکثری افراد در انتخابات هستند در حالی که شورای نگهبان برای احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان، طبق قانون وظیفه خاص دارد الان هم آن‌ها باید این شرایط را دقیق‌تر بررسی کنند./845/ت302/ج
ارسال نظرات