۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۱۱۲۱۰
عصر امروز؛

جمعی از مبلغان کشور با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای استان تهران گفت: جمعی از طلاب مبلغ تهرانی و برخی از اعضای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی کشور عصر امروز با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
سردار علي فدوي

حجت الاسلام حسن مرادی، نماینده طلاب و فضلای استان تهران در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دیدار مبلغان و سرگروه‌های تبلیغی کشور با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: طلاب و فضلای مبلغ تهران و سرگروه‏های تبلیغی کشور، امروز برای تقدیر از عملکرد نیروی دریایی سپاه پایداران انقلاب اسلامی با سردار دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو می‏کنند.

 

وی با تأکید بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه، اظهار داشت: تجاوز سربازان ارتش ایالات متحده آمریکا به آب‏های جمهوری اسلامی ایران و اقدام مستحکم نیروی دریایی ایران با وجود کشتی‏های جنگی و ناوهای هواپیمابر آمریکایی کاری بسیار بزرگ و ارزشمند بود که اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه را برای بار دیگر به جهانیان گوشزد کرد.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به برخورد قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با متجاوزان به آب های جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی برخورد قاطعانه‏ای با این متجاوزان داشتند که کاملا قانونی و به دور از هر گونه تنش زایی بود.

 

نماینده طلاب و فضلای استان تهران عنوان کرد: باتوجه به این برخورد قاطعانه نیروی دریایی سپاه پاسداران، جمعی از گروه های تبلیغی تهران و برخی از اعضای تشکل فراگیر تبلیغی گروهی کشور امروز ساعت 18 با سردار دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و از زحمات و تدابیر وی در این راستا تقدیر می‏کنند./840/302/ب2

ارسال نظرات