۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۳۱۱۲۵۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اعدام شیخ نمر نباید به فراموشی سپرده شود/ آل سعود به زودی به زباله دان تاریخ می پیوندد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه اعدام شیخ نمر نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: رژیم قرون وسطایی آل سعود در مقابل مجاهدت افرادی چون شیخ نمر دوام نخواهد آورد.
حجت الاسلام قبادي

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: شهادت آیت‌‌الله نمر نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود، درباره شهادت این شیخ مجاهد و بیدارگر جزیره العرب، باید گفت این سرآغاز انقلابی به تمام معنا است که امید است بتواند انقلابی عظیم را ایجاد کند و ریشه یک خاندان خبیث، خونریز و جنایتکار را از روی زمین بخشکاند.


حجت‌الاسلام قبادی ادامه داد: این جزء عجایب زمان است که یک خاندان به صورت موروثی یک کشور را اداره کنند و حتی کشور و سرزمین را به نام خود معرفی کنند و عربستان را ملک شخصی خود بدانند و جالب‌تر اینکه کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر از این رژیم قرون وسطایی تمام عیار حمایت می‌کنند.


وی افزود: وجود چنین حاکمیت و مالکیتی بر کشوری پهناور و غنی سبب رسوایی قدرت های جهانی، مدعیان حقوق بشر و دموکراسی خواهد بود، امید است خون به ناحق ریخته شیخ مجاهد، موجب بیداری جزیره العرب و دگرگونی حاکمیت آل سعود در این شبه جزیره شود و جهان عرب نیز آگاه و بیدار شوند.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریج کرد: شهادت شیخ نمر مرحله ای از پیدایش و  رشد بیداری در جهان اسلام است، بیداری اسلامی که رهبران حاضرند با خون خود نهال آن را آبیاری کرده و به ثمر برسانند.


حجت الاسلام قبادی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی رژیم قرون وسطایی آل سعود در مقابل مجاهدت افرادی همچون شیخ نمر دوام نخواهد آورد.


وی در پایان بیان داشت: روزی فرا می رسد که نامی از آل سعود مثل بنی امیه و بنی عباس بر روی کره زمین باقی نخواهد ماند، این امر نیازمند مجاهدت، ایثار و فداکاری امت اسلامی و به ویژه مردم حجاز و نجد دارد، قطعأ به زودی این خاندان کثیف به زباله دان تاریخ خواهد پیوست./857/302/ب2

ارسال نظرات