۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۱۲۶۱
کارشناس مذهبی:

مطرح‌کنندگان مسأله شورای رهبری براساس معادلات اشتباه سخن می‌گویند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مذهبی با بیان این‌که مطرح‌کنندگان مسأله شورای رهبری براساس معادلات اشتباه سخن می‌گویند، گفت: امروز زمزمه هایی که شورای رهبری را مطرح می‌کند برای این است که می‌خواهند در زمان حیات رهبر بگویند ایشان حائز صلاحیت نیست و این معادله و حرفی اشتباه و غلط است.
حجت الاسلام روح الله حسيني تهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام روح الله حسینی تهرانی شنبه شب در جمع مردم کاشان در مسجد سلمان  این شهرستان گفت: مطرح کردن شورای رهبری آن هم در زمان حیات رهبر و شورایی اداره کردن کشور از موضوعاتی است که خودشان نیز می دانند این معادله اشتباه است.

 

وی افزود: امروز زمزمه هایی که شورای رهبری را مطرح می‌کند برای این است که می‌خواهند در زمان حیات رهبر بگویند ایشان حائز صلاحیت نیست، بنابراین برای کشور شورا تشکیل داده و کشور و رهبری را شورایی اداره کنیم و خودشان هم می دانند این معادله اشتباه است.

 

وی با اشاره به صراحت بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: معظم له در بیانات اخیر خود فرمود، باید دقت کنیم در انتخابات مجلس  خبرگان رهبری به کسی رای بدهیدکه فردی شجاع باشد تا بتواند آرمان های امام را زنده کند و در مقابل استکبار و آمریکا بایستد.

 

حجت الاسلام حسینی تهرانی یادآور شد: آنهایی که داد شورای رهبری را می زنند، داد خودشان را می زنند و منظورشان این  است که من هم در این بازی هستم و به من مقامی‌که باید می رسیده  نرسیده است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که تا فردی قبول نکند راهی که رفته اشتباه است و توبه نکند، مورد قبول نیست گفت: درحال حاضر نیز افرادی در کشور هستند که فتنه سال 88 مورد تأیید آنها است و آن را اشتباه نمی دانند حتی اگر منجر به نابودی انقلاب اسلامی و پایمال شدن خون 300 هزارشهید می شد، این ها افرادی هستندکه عمامه به سردارند، اما ملاک تشخیص افراد تنها عمامه نیست.

 

حجت الاسلام روح الله حسینی تهرانی یاد آور شد، اگر فتنه 88 نیز به نتیجه می رسید و آمریکا وارد ایران می شد به اولین کسانی که رحم نمی کرد کسانی بود که نماد دین دارند، مگر این که خیلی در خدمت آمریکا باشند.

 

به گفته وی، نظام گرجستان با یک فتنه سقوط کرد و رژیم اوکراین نیزطی دو هفته سقوط کرد اما در ایران فتنه 8 ماه طول کشد و بعد از 8 ماه فتنه ناکام شد و شکست خورد و خودشان نیز اعلام کردند شکست خوردند.

 

کارشناس مذهبی در ادامه با اشاره به این که امروز نیز برخی حضور مدافعان حرم را در عراق و سوریه را برای جمهوری اسلامی ایران مقرون به صرفه نمی دانند گفت: چنانچه مدافعان حرم در خط مقدم سوریه و عراق نبودند و داعش که تا خانقین و تا چند کیلومتری مرزهای ایران آمده بود، آیا اگر وارد ایران می شد، مقرون به صرفه بود.

 

وی افزود: آمریکا درحال حاضر نیز برای پایان سال جاری برنامه ریزی کرده است، بنابرهر موقع افرادی که در داخل کشور منافع آمریکا را تأمین کردند، آمریکا نیز پیچ و مهره ها را محکم تر پیچانده است اما هر چه در داخل کشور قوی تر بوده ایم آمریکا نیز بیشتر عقب نشینی کرده است و این قائده دنیا است./1307/202/ب2

ارسال نظرات