۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۳۱۱۲۷۰
مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران:

اعدام شیخ نمر واکنش انفعالی دشمن در برابر اثرات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ دیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران با اشاره به شهادت شیخ نمر از سوی آل سعود، خاطرنشان کرد: ماجرای شهادت شیخ نمر و بازداشت شیخ زکزاکی و بسیاری از حوادث دیگری که از سوی دشمن در حال انجام است، از اثرات واکنش‌های انفعالی دشمن است و دشمنان قطعاً دشمنی خود را در قبال ماجرای انقلاب اسلامی، پیاده روی حسینی و بیداری اسلامی ادامه خواهند داد.
شيخ نمر

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مجید مطهری‌نژاد در سومین نشست «آینده انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان‌های مهدویت» که در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد، با بیان اینکه بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، نظریات مختلفی پیرامون این اتفاق الهی مطرح شد، گفت که عده‌ای از پژوهشگران مبنای انقلاب اسلامی را یک اتفاق اجتماعی و عده‌ای دیگر انقلاب را یک اتفاق اجتماعی می دانند و معتقدند که این انقلاب مانند سایر‌ انقلاب‌های دیگر با حرکت خودجوش مردم آغاز شده است.


وی افزود: مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران مبتنی بر آیات و احادیث و همچنین منظومه کلام امام (ره)، مبدأ و مبنای انقلاب اسلامی را یک جریان نور الهی می‌داند که این نور ما را متصل به ظهور امام زمان (عجل ‌الله تعالی فرجه) می‌کند. بنابراین در این مقطع زمانی وظیفه تشکیل امت واحده اسلامی و زمینه‌سازی و تسهیل در امر ظهور را بر عهده داریم.


مطهری‌نژاد با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران در این برهه زمانی وظیفه پیوند انقلاب اسلامی با مهدویت را بر عهده دارد، تاکید کرد: از دیگر اثرات انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و ماجرای پیاده روی اربعین حسینی است که سال به سال شاهد گسترش هر چه بیشتر آن هستیم.


مدیر مرکز پژوهش‌های مسجد مقدس جمکران واکنش انفعالی دشمنان در جبهه باطل را از دیگر اثرات انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن متوجه خطر نور انقلاب اسلامی شده است، لذا دست به کارهای غیر معقول می‌زند.


وی در قسمت پایانی سخنان خود با اشاره به شهادت شیخ نمر توسط آل سعود خاطرنشان کرد: ماجرای شهادت شیخ نمر و بازداشت شیخ زکزاکی و بسیاری از حوادث دیگری که از سوی دشمن در حال انجام است، از اثرات واکنش‌های انفعالی دشمن است و دشمنان قطعاً دشمنی خود را در قبال ماجرای انقلاب اسلامی، پیاده روی حسینی و بیداری اسلامی ادامه خواهند داد./1323/102/ب2

 

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات