۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۱۱۳۱۰
جلالی در صحن علنی مجلس:

با اجرای برجام نوبت تلاش و سازندگی فرا رسیده است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: متاسفانه برخی ها از انتخابات اسفندماه با عنوان فتنه 94 نام می برند که اگر آنها نفس انتخابات را فتنه می دانند که به امام خمینی(ره)، رهبری و خون شهدا جفا کرده اند ولی اگر اطلاعاتی در دست دارند که قرار است در انتخابات پیش رو فتنه انجام شودباید بجای سخنرانی اطلاعات خود را به مسئولان مربوطه بدهند.
کاظم جلالي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، کاظم جلالی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان این که چالش با قدرت های بین الملل در موضوع هسته ای یکی از موضوعات مهم انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: امروز روزی است که تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با ایستادگی بر آرمان مذاکره مبتنی بر عقلانیت برداشته شد و این روز مهمی در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود.


وی با اشاره به نقش مدبرانه رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته ای، بیان کرد: خوشبختانه درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب راهی برای دور جدید مذاکرات باز کرد و مدیریت مجدانه رییس جمهور و تیم مذاکره کننده به نتیجه رسید و کشور از یک مشکل بزرگ نجات یافت.


رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با انتقاد از تلاش برخی افراد در مایوس کردن ملت، تصریح کرد: متاسفانه برخی ها در گذشته که پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت رفت و قطعنامه های ظالمانه بر علیه ملت ایران تصویب شد، جشن گرفتند و آن ها را کاغذپاره دانستند ولی امروز طلبکارانه تلاش می کنند تا مردم را ناامید کنند و این به دلیل این است که پیش بینی آن ها بر خلاف واقع در آمد.

 

وی با بیان تمام کسانی که بدنبال برطرف کردن مشکلات مردم هستند، امروز باید دست در دست یکدیگر بدهند و با تاسی از سیره امام و رهبری به دولت کمک کنیم تا کشور از رکود خارج شود، افزود: امروز که برجام به فرجام رسید دیگر نوبت کار و تلاش و سازندگی است.


جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متاسفانه برخی ها تعابیر اشتباهی در ارتباط با انتخابات اسفندماه بکار می برند، اظهار کرد: متاسفانه برخی ها از انتخابات اسفندماه با عنوان فتنه 94 نام می برند که اگر آنها نفس انتخابات را فتنه می دانند که به امام خمینی(ره)، رهبری و خون شهدا جفا کرده اند ولی اگر اطلاعاتی در دست دارند که قرار است در انتخابات پیش رو فتنه انجام شود باید بجای سخنرانی اطلاعات خود را به مسئولان مربوطه بدهند.


وی ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه و بی قانونی برخی افراد در حمله به سفارت عربستان، افزود: از دولت تقاضا می کنیم نقض حقوق بشر و قتل عام شیعیان توسط آل سعود را با جدیت پیگیری کند و همچنین از مسئولان مربوطه تقاضای برخورد با عاملان حمله به سفارتخانه عربستان سعودی را داریم./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات