۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۱۱۳۴۴
مدیر عامل مؤسسه تبیان مطرح کرد؛

شبکه‌های اجتماعی؛ توسعه اطلاعات یا ابزار جاسوسی دشمن

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه تبیان گفت: گسترش شبکه‌های اجتماعی با این حجم اطلاعات حالت خوش‌بینانه آن توسعه اطلاعات و نگاه بدبینانه آن ابزار جاسوسی دشمن است.
حجت الاسلام آقاميري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا آقامیری، مدیرعامل تبیان، امروز در نشست خبری انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و مؤسسه تبیان که در همین مرکز برگزار شد، گفت: اکثر سازمان‌ها در برخورد با فضای مجازی به نوعی با برخورد سلبی رفتار کردند اما موسسه تبیان یکی از معدود فضاهایی است که با فعالیت ایجابی کار خود را آغاز کرده است.

 

وی افزود: یکی از مشکلات ما در برخورد با فضای مجازی این است که  همیشه عقب‌تر از تکنولوژی حرکت کردیم، اما در موسسه تبیان محتواهای تولید شده به میزانی است که اگر شخصی بخواهد با آن پیشرفت کند به عالمی بزرگ تبدیل می‌شود.

 

مدیرعامل موسسه تبیان عنوان کرد: تا امروز ما در موسسه تبیان حدود 40 هزار محتوای دقیق کارشناسی شده و قابل اعتماد تولید کردیم، که پیشنهاد می‌کنیم آموزش و پرورش و سایر مؤسسات از آن استفاده کنند.

 

حجت‌الاسلام آقامیری بیان داشت: امروز ما شاهد صورتی از جهالت نوین هستیم، در گذشته علمی برای کسب وجود نداشت اما امروز که علم فراوان شده است کسی آن را کسب نمی‌کند.

 

وی با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی از سوی غرب، گفت: گسترش شبکه‌های اجتماعی با این حجم اطلاعات حالت خوش‌بینانه آن توسعه اطلاعات و نگاه بدبینانه آن ابزار جاسوسی دشمن است.

 

مدیر عامل موسسه تبیان، ابراز کرد: امروز همین تلگرامی که 45 درصد مردم ایران عضو آن هستند با هزینه 200 میلیون دلاری از سوی شخص روسی برای ما راه‌اندازی شده و 15 درصد از پهنای باند کشور را اشغال کرده است./813/202/ب1

ارسال نظرات