۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۳۱۱۳۷۱
امام جمعه شبستر:

شهید نواب صفوی مبارزه با ظلم را برای اجرای احکام الهی در پیش گرفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‎که شهید نواب درس مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر آن را برای اجرای احکام الهی به همگان آموخت، گفت: شهید نواب و یارانش بر اجرای احکام اسلام تاکید داشتند و دشمنان بدانند با چنین فرهنگی نمی توانند جلوی اجرای احکام الهی را بگیرند.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی، گفت: شهید نواب و شهدای دیگر پیام مبارزه با ظلم را مخابره کردند.

 

وی با بیان این‎که شهید نواب درس مبارزه با ظلم و ایستادگی در برابر آن را برای اجرای احکام الهی به همگان آموخت، گفت: شهید نواب و یارانش بر اجرای احکام اسلام تاکید داشتند، دشمنان بدانند با چنین فرهنگی نمی توانند جلوی اجرای احکام الهی را بگیرند.


امام جمعه سراب، ادامه داد: سر آغاز انقلاب اسلامی با جاری شدن خون شهدا  بوده است، از این رو این مسلک استمرار خواهد داشت و این حرکت نشان دهنده این می باشد که باطل همواره نابود شدنی است و نمی تواند با جریان حق که همان اسلام اصیل است مقابله کند.


وی با تقدیر از تلاش نیروهای مسلح، افزود: نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران، خار چشم تمام دشمنان است و جلوی هرگونه تجاوز و تعرض به آرمان های سرزمینی ایران عزیز را می گیرد، نیروی دریایی سپاه  با دستگیری ملوانان آمریکایی، عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.


حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به انتخابات اسفندماه و مراحل بررسی داوطلبان، تصریح کرد: توجه به حق الناس وظیفه همه اقشار مردم و به ویژه هیأت های اجرائی و نظارت انتخابات می باشد و اگر فردی صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نداشته باشد و از سوی مسؤولان تأیید شود، به مردم خیانت شده است.


وی اضافه کرد: رد صلاحیت افرادی که دارای صلاحیت لازم برای نمایندگی مجلس و خبرگان هستند نیز عدم رعایت حق الناس است، رعایت قانون در تبلیغات انتخاباتی باید مورد توجه کاندیداها باشد و از تخریب و تحقیر رقیبان که جزء مصادیق خیانت به حق الناس است باید پرهیز کنند./854/302/ب1

ارسال نظرات