۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۱۱۳۷۶
آیت الله طبرسی:

تقویت نظام و خدمت صادقانه به مردم رویکرد اصلی کاندیداها باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در عرصه حضور پیدا کردند تنها باید دغدغه انقلاب، نظام و ولایت را داشته باشند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای بنیاد هم اندیشان طبرستان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بالای استان در بخش های مختلف، گفت: متأسفانه تاکنون از این ظرفیت های ارزشمند به خوبی استفاده نشده است.

 

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت و پیشرفت کشور و استان دانست و افزود: متأسفانه برخی اختلاف نظرهای سطحی همچنین نگاه جزیره ای زمینه عقب ماندگی را فراهم خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر جا ملت و مسؤولان ایران اسلامی وحدت و همدلی را در پیش گرفتند شاهد رشد و بالندگی کشور بودیم، بیان داشت: بسیاری از پیشرفت های امروز کشورمان نتیجه وحدت و همدلی داخلی است.

 

آیت الله طبرسی به نقش مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که لشکر 25 کربلا جایگاه بسیار ارزشمند و اثرگذاری در جبهه های حق علیه باطل داشت، ادامه داد: وجود 10 هزار و 400 شهید نشان دهنده نقش رزمندگان این استان در پیروزی جنگ تحمیلی است.

 

وی در ادامه سخنان خود به دو انتخابات مهم پیش روی اشاره کرد و با بیان این که اجتماعات نقش مهمی در پیروزی یک کاندیدا دارند، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت مشارکت حداکثری بهره گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور گسترده مردم در انتخابات نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد، ادامه داد: دشمن از همه ظرفیت های خود برای انتخاباتی سرد بهره می گیرد، اما ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری خود توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

 

وی حضور در پای صندوق های رأی را یک تکلیف شرعی و ملی دانست و تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه ملت ایران باید با حضور در پای صندوق های رأی فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب تقویت نظام اسلامی دانست و افزود: دشمن همواره تلاش می کند تا زمینه حضور کمرنگ مردم در انتخابات را فراهم کند، اما ملت ایران همواره گوش به فرمان مولا و مقتدای خود هستند.

 

وی همچنین به نقش نسل جوان در رشد و تعالی کشور اشاره کرد و گفت: باید با سعه صدر آن دهنیت های مسموم و منفی که بر خلاف اسلام و نظام به سمت نسل جوان هدایت می شود را خنثی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی تغییرات گسترده ای را در جامعه جهانی و رفتار ملت ها ایجاد کرد، افزود: این انقلاب عظیم موجی از آزادی خواهی و بیداری را در جهان به وجود آورد که امروز شاهد تغییرات گسترده در عرصه جهانی هستیم.

 

وی با تأکید بر این که افرادی که به عنوان کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در عرصه حضور پیدا کردند تنها باید دغدغه انقلاب، نظام و ولایت داشته باشند، ادامه داد: تقویت نظام و خدمت صادقانه به مردم باید رویکرد اصلی کاندیداها در رقابت های انتخاباتی باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف از این که عده ای به دنبال سیاسی کردن مجلس خبرگان رهبری هستند، افزود: اگر این هدف خدای ناکرده محقق شود، اهداف انقلاب و نظام محقق نخواهد شد.

 

آیت الله طبرسی با هشدار به این که دشمن قصد ورود به بدنه نظام اسلامی را دارد،‌ خاطرنشان کرد: امروز بصیرت و ولایت مداری بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن است./950/202/ب1

ارسال نظرات