۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۳۹۹
سردار بیات:

داعش بازیچه دست آمریکا و عربستان در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ یکی از فرماندهان ارشد سپاه گفت: داعش بازیچه دست آمریکا، اسرائیل و عربستان ملعون و ماری در دست آن ها است که در آینده نزدیک تبدیل به اژدهایی می شود و در درجه اول، عربستان را می بلعد.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار حسن بیات، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در یادواره گرامیداشت شهدای 27 دی دانشگاه تبریز و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید منحصر در روزهای خاص نباشد، باید هر زمان بدانیم که مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

 


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران برای تعالی در عرصه‌های مختلف نیازمند تفکر استراتژیک است، خاطرنشان کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شده، استکبار جهانی منافع خود را در خطر دیده و طبیعی است که غرب به ویژه آمریکا، خواهان نابودی انقلاب اسلامی باشد.

 


سردار بیات با اشاره به این‌که تقابل میان حق و باطل در طول تاریخ بوده و همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: آمریکا درصدد برخورد با تمدن، فرهنگ و هویت کشورهای اسلامی است، که این سیاست خصمانه را با اختلاف از درون و تفرقه میان مسلمانان پیگیری می کند.

 


وی با بیان این‌که استکبار جهانی از تقویت جهانی اسلام هراس دارد، ادامه داد: آمریکایی‌ها به عنوان سلف انگلیسی‌ها، القاعده را درست کرده اند و می خواهند تمدن اسلامی را در درون خود نابود کنند، امروز دشمن به دنیال مسلمان‌کشی به دست مسلمان است؛ تمامی جنگ های منطقه ای به ویژه در خاورمیانه منافع غرب را تأمین می کند.

 


این فرمانده ارشد سپاه با بیان این‌که ارتش های کوچک در کشورهای اسلامی، تهدیدی برای غرب محسوب می‌شوند، تصریح کرد: متأسفانه برخی ارتش های کوچک که بی در و پیکر و بی صاحب هستند در کوتاه ترین زمان ممکن صاحب درآمدهای میلیاردی شده اند، این ارتش ها در دل داعش قابل مشاهده است.

 


وی با بیان اینکه داعش، نتیجه یک سلفی‌گری است ادامه داد: به جرات می گوییم که داعش، منشأ خارجی دارد و برخی تندروهایی که درون اسلام هستند امروز تبدیل به داعش شده اند، داعشیان هزاران کیلومتر آن طرف تر از مرزهای محور مقاومت، زن و فرزند خود را در اروپا رها کرده اند و آمده اند که عملیات انتحاری انجام دهند.

 


سردار بیات ادامه داد: داعش بازیچه های دست آمریکا، اسرائیل و عربستان ملعون و ماری در دست آن ها هستند که در آینده نزدیک تبدیل به اژدهایی می شود و در درجه اول، عربستان را می بلعد، آمریکا و سایر کشورهای همسو با استکبار جهانی داعش را ایجاد کردند تا حرکت و فعالیت مقاومت اسلامی را محدود و تضعیف کنند.

 


وی تصریح کرد: امروز خاکریز دفاعی ایران، در بحرین، سوریه، عراق، لبنان و حتی مرزهای کشور آمریکا محسوب می شوند. جمهوری اسلامی ایران، در 150 کیلومتری مرز آمریکا، سمند تولید می کند و این حاکی از این امر است که ایران در تمامی کشورهای جهان به انحاء مختلف، نفوذ دارد.

 


سردار بیات با تأکید بر این‌که تقویت جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه ارتباط مستقیم با امنیت ملی دارد، تصریح کرد: اگر امروز در سوریه و عراق حضور نظامی و مستشاری نداشته باشیم، باید در قلب کشور و مرزهای کشور خودمان با این افراد خونخوار، بجنگیم./935/203/ب1

ارسال نظرات