۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۳۱۱۴۸۵
آیت الله نعیم آبادی:

حضور مردم در صحنه انتخابات ملاک سنجش قدرت نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در شرایط فعلی هرایرانی که به ایران معتقد است باید در صحنه حضور پیدا کند، گفت: جامعه باید دندان های تیز استکبار جهانی را ببیند که برای آسیب زدن به کشور و انقلاب در کمین بوده و لحظه شماری می کند.
آيت الله نعيم آبادي آيت الله نعيم آبادي

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همگان حتی مخالفان در عرصه انتخابات گفت: در ادبیات سیاسی امروز جهان قدرت نظام را با حضور مردم قضاوت می کنند.


وی افزود: اگر ملتی در روزهایی که باید حضور پیدا کنند حضوری کم رنگ داشته باشند نشانه این است که نظام در دل مردم رنگ باخته است، نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل اسلامی بودن مورد اعتماد جامعه و مردم است.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در شرایط فعلی هر ایرانی که به ایران معتقد است باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کند، اظهار داشت: جامعه باید دندان های تیز استکبار جهانی را ببیند که برای آسیب زدن به کشور و انقلاب در کمین بوده و لحظه شماری می کند.


وی ادامه داد: دشمن اگر بتواند ضربه های خود را به نظام وارد می کند و مسأله که می تواند این خطر و مشکلات را برطرف کند حضور پر شور و گسترده ملت ایران در عرصه های گوناگون به ویژه انتخابات است، از این رو رهبر معظم انقلاب حکیمانه همگان حتی مخالفان را به حضور پر شور در انتخابات دعوت کردند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات