۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۱۱۵۴۰
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی:

عمل مبلغ بهترین روش تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه گفت: لباس روحانیت ایجاب می کند قبل از اینکه دیگران را به احکام و شریعت دعوت کنیم خود عامل به دستورات الهی باشیم تا سخنمان در دیگران تاثیرگذار باشد.
امام جمعه اروميه در همايش پرچمداران ايمان بصيرت اخلاق امام جمعه اروميه در همايش پرچمداران ايمان بصيرت اخلاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز در همایش پرچمداران ایمان، بصیرت و اخلاق با اشاره به تقدم تزکیه بر تعلیم، اظهار کرد: برای تاثیر گذاشتن حرفهایمان روی مردم اول باید خودمان عامل باشیم .

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: ارزش و اعتبار کسی که معلم خودش است بسیار بالاتر از دیگران است.

 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه ادب آموختن به مردم باید همراه با عمل باشد، افزود: با عمل خود افراد را تربیت کنید و کسی که معلم و مودب خودش باشد از نظر اجلال و احترام شایسته تر از کسی است که مردم را علم می آموزد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خطاب به علما و روحانیان اظهار داشت: خواسته و ناخواسته لباس ما ایجاب می کند قبل از اینکه دیگران را به احکام و شریعت دعوت کنیم خودمان عامل به دستورات الهی باشیم تا سخنمان در دیگران تاثیرگذار باشد.

 

گفتنی است، همایش پرچمداران ایمان، بصیرت و اخلاق با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حضور پرشور علما و روحانیان شیعه و سنی ظهر امروز در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد./936/202/ب1

ارسال نظرات