۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۱۵۵۵
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ارومیه:

مجلس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد/ پروژه نفوذ به دنبال تضعیف مجلس خبرگان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که آمریکا می خواهد با استخدام عناصر غرب گرا در ایران و کار فرهنگی، چهره کریه خود را بزک کند، گفت: دشمن به دنبال نفوذ است و به همین جهت سعی در تضعیف مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارد.
همايش پرچمداران ايمان بصيرت اخلاق در اروميه همايش پرچمداران ايمان بصيرت اخلاق در اروميه همايش پرچمداران ايمان بصيرت اخلاق در اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در همایش پرچمداران ایمان، بصیرت و اخلاق در ارومیه با اشاره به نمونه های قرآنی به مسأله نفوذ اشاره کرد و گفت: آنچه برای انقلاب خطرناک است، در کنار عوامل نفوذی، عناصر نفوذ پذیری است که از نفوذی ها استقبال کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنند و به وعده های آنها امیدوار می شوند.

 

وی گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، نخستین روش برای نفوذ در جامعه اسلامی ضربه به مقدسات است، که در دوران پیامبر مسجدی را پایگاه کفر قرار می دهند، در زمان امیرمؤمنان قرآن بر سر نیزه می کنند و در فتنه سال 88 با قدسی سازی «رنگ سبز» را به عنوان رنگ ارزشی به سخره می گیرند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به تلاش عده ای برای تبرئه فتنه گران 88، گفت: حصر فتنه گران شیوه ای است که در قرآن آمده، اگر پیامبر در آن دوران دستور دادند مسجدی را آتش بزنند و بر مردم حجت را تمام کردند، امروز باید ولی فقیه را حجت بدانیم و به باید و نبایدهایش توجه کنیم.

 

وی به مسأله نفوذ در دوران امیرمؤمنان(ع) اشاره کرد و افزود: در زمان حکومت امام علی(ع) معاویه در بسیاری از توطئه ها دست داشت و کار نفوذی ها سبب شد از اسلام چیزی باقی نماند و کار به جایی برسد که امام حسین (ع) برای احیای سنت نبوی قیام کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به انقلاب مشروطیت و نهضت ملی ایران اشاره کرد و افزود: در آن دوران با وجود اینکه علما تلاش کرده و هزینه های بسیاری را پرداختند تا احکام شرعی جاری شود، افرادی معتقد بودند باید مدل غرب پیاده شود تا تمدن ساز شویم تا اینکه امام انقلاب کرد و اسلام را مجدد احیا کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، به انقلاب شوروی و توطئه آمریکا برای از هم پاشیدن آن اشاره کرد و گفت: تز همزیستی مسالمت آمیز شوروی با آمریکا شیطان صفت و گرگ خوی سبب قطع نفوذ شوروی از آمریکا و آفریقا شد و با استحاله فرهنگی منجر به فروپاشی انقلاب شوروی از درون شدند.

 

وی با تأکید بر اینکه نمی شود با شیطان بر سر میز مذاکره نشست، گفت: آمریکا همان پروژه نفوذ را از زمان بنی صدر در ایران شروع کرده است، اما به واسطه صلابت و قدرت رهبر معظم انقلاب نتوانسته است با تمام توطئه ها به ستون فقرات انقلاب اسلامی ضربه ای وارد کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: اگر چه جنبش سبز در سال 88 اتفاق افتاد اما ریشه این حرکت به دهه 70 و زمانی که میرحسین موسوی نخست وزیر بود، باز می گردد.

 

وی، فتنه 88 را ترکیبی از دموکرات، لیبرال، کارگزاران، سکولار اصلاح طلب خواند و تأکید کرد: عوامل اصلی فتنه 88 که در حال حاضر یا فراری و یا زندانی هستند، همان کسانی هستند که هاشمی رفسنجانی در سال 68 طی حکمی آنها را به عنوان اعضای اصلی مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب کرد.

 

وی گفت: حجاریان، از عوامل فتنه 88 و معاون سیاسی مرکز تحقیقات استراتژیک در آن دوران می گوید: «پروژه توسعه سیاسی با هدف تغییر ساختار و فرهنگ سیاسی جامعه بر اساس مدل های غرب بود».

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: آنچه که امروز به عنوان پروژه نفوذ می بینیم هماهنگی بین اطلاح طلبان و سیاستمداران غرب است که می خواهند با نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان کشور را به چالش بکشانند.

 

وی گفت: آمریکا می خواهد با قطع نفوذ ایران در بعد بین المللی و پروژه نفوذ در داخل، انقلاب اسلامی ایران را از هم بپاشد این درحالی است که انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود رهبری با صلابت و عظمت در 36 سال گذشته کشور را از همه توطئه ها حفظ کرده است در حالی که انقلاب شوروی فاقد چنین رهبری در رأس امور بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران جا پای انقلاب شوروی گذاشته و با جهان بینی توحیدی در آمریکای لاتین، آمریکا، منطقه غرب آسیا، لبنان، فلسطین، عراق و ... به چنان نفوذ معنوی رسیده است که آمریکا را به انزوا کشانده است.

 

وی تأکید کرد: اگر روزی عربستان در خلال آمریکا برای مقابله با شوروی در تلاش بود، امروز در کنار آمریکا و برای مقابله و تضعیف انقلاب اسلامی ایران فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خطاب به روحانیان شیعه وسنی گفت: امروز آمریکا از خطر نفوذ معنوی انقلاب اسلامی ایران و از ترویج اسلام ناب محمدی و قرآن در هراس است و برهمین اساس در تلاش است تا با اسلام سکولاریزه شده، اسلام داعشی، شیعه لندنی و شیعه افراطی به مقابله با سنت نبوی بپردازد.

 

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال نفوذ است و به همین جهت سعی در تضعیف مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارد، این درحالی است که باید تراز مجلس انقلاب بالا باشد، نماینده مجلس باید در این دوره از دانش بالا  و تجربه برخودار باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا می خواهد با استخدام عناصر غرب گرا در ایران و کار فرهنگی، چهره کریه خود را چنان بزک کند که مردم از یاد ببرند که برای چه انقلاب کرده اند، درحالیکه اگر مجلس خبرگان مستحکم و قوی باشد مقابل زیاده خواهی های خواهد ایستاد.

 

وی به موضوع مذاکره اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری فرمودند: مذاکره در رابطه با هسته ای و مقابله و ایستادگی در برابر موضوعات فراهسته ای ادامه خواهد داشت./936/202/ب1

ارسال نظرات