۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۱۱۵۵۹

طلاب خواهر نوورود استان همدان با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب خواهر نوورود مدارس علمیه خواهران استان همدان به همراه مدیران، اساتید و کادر آموزشی این مدارس با حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار کردند.
آيت‌الله نوري همداني

به گزارش خبرگزاری رسا، طلاب خواهر نوورود مدارس علمیه خواهران استان همدان به همراه مدیران، اساتید و کادر آموزشی این مدارس در حاشیه همایش طلیعه حضور حوزه علمیه خواهران استان با حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار کردند.

 

در این دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این‌که مسأله طلبگی، درس خواندن و آموختن فقه دارای شرایطی است، گفت: باید خدا را شکر کنیم که توفیق خواندن علوم انسانی و آشنایی با فقه اسلام را به ما طلاب داده است.

 

وی با بیان این‌که برای یک طلبه دو عرصه وجود دارد، یکی عرصه طلبگی و دوم بعد از فراغت از تحصیل، افزود:برای موفقیت در عرصه طلبگی رعایت مواردی همچوناخلاص،همت بلند، جدیت وکوشش، داشتن اراده و تصمیم، نظم، قوی بودن در زمینه ادبیات عرب و ادبیات فارسی، نماز شب، شناخت زمان و به قدرت رسیدن انقلاب ضروری است.

 

حضرت آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: کسی که در حال درس خواندن است باید مطالعه زیاد داشته باشد تا روحیه مبارزه‌طلبی داشته باشد.

 

این مرجع تقلید شرکت در دعای ندبه، توجه به حضرت ولی‌عصر(عج) و توسل به اهل بیت(علیهم‌السلام) را برای طلاب ضروری و مهم دانست./998/102/ب2

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات