۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۳۱۱۵۶۳
مدیر حوزه علمیه قزوین تأکید کرد؛

ضرورت خنثی کردن نفوذ دشمن/ مستکبران هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: قاعده کلی در مورد دشمنان اسلام این است که آن‌ها هرگز به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند و به اهداف خود پایبند نیستند.
حجت الاسلام علي عباسي مدير حوزه هاي علميه قزوين حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به بی‌ثباتی آمریکایی‌ها در وعده‌هایشان، گفت: قاعده کلی در مورد دشمنان اسلام این است که آنها هرگز به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند و به اهداف خود پایبند نیستند.

 

وی در ادامه افزود: فکر آمریکایی‌ها دنیایی است و آنها رابطه‌ای با ایمان، انسانیت و حقوق بشر ندارند و تنها به منافع خود می‌اندیشند.

 

استاد حوزه علمیه قزوین یکی از نقاط مثبت مذاکرات را راهکارهای ارائه شده در برجام دانست و ابراز کرد: هیاتی تعیین شده که تخلفات طرفین را بررسی  و نسبت به تخلفات واکنش نشان می‌دهد.

 

چالش‌ها و نفوذ دشمنان باید خنثی شود

این کارشناس حوزوی خطرات برجام را احتمال چالش‌ها و نفوذ دشمن معرفی و تاکید کرد: نباید اجازه ورود به کشورهای بیگانه دهیم آنها به خاطر کینه توزی که با نظام جمهوری اسلامی دارند جاسوسان خود را وارد کشور کرده و ترورهایی را انجام می‌دهند.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان در گذشته دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده‌اند و اگر فرصتی پیدا کنند این رفتارشان را تکرار خواهند کرد.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان این‌که صهیونیست‌ها دشمنان واقعی مسلمانان هستند، بیان داشت: صهیونیست‌ها در بیشتر کشورهای اروپایی نفوذ دارند و می‌توانند مشکلاتی را برای کشورهای اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: در آمریکا نظام سرمایه‌داری حاکم است و اندوخته‌های دنیایی برای آنها ملاک است آنها برای فرهنگ و انسانیت ارزشی قائل نیستند و هدفشان رواج فرهنگ غلط خودشان در کشورهای اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: غربی‌ها کالاهایی را تولید و با ورود آن کالاها به کشورهای اسلامی مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی را برای آنها ایجاد می‌کنند.

 

تکیه بر رهنمودهای رهبری مشکلات را حل خواهد کرد

این کارشناس حوزوی با بیان این‌که مسؤولان باید آگاه باشند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در مسایل اقتصادی و امنیتی آگاهانه رفتار کرده است و باید به آثار فرهنگی هم توجه ویژه داشته باشد و اجازه نفوذ فرهنگی به دشمن ندهد.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: اگر ما بخواهیم با سیستم دموکراسی غربی و ادبیات غربی به فکر سیر کردن شکم مردم و برطرف کردن بیکاری باشیم و از موضوعات دیگر غافل شویم حتما با شکست مواجه می‌شویم./838/302/ب1

ارسال نظرات