۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۵۶۷
نماینده خبرگان رهبری:

سیاست‌های رژیم آل‌سعود عامل ناامنی منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که رژیم آل‌سعود را همگان یک رژیم دیکتاتور و جنایتکار می‌دانند، گفت: سیاست‌های خصمانه رژیم آل‌سعود عامل اصلی در ناامنی منطقه بوده است.
آيت الله محسن مجتهدشبستري، امام جمعه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع فرماندهان و سربازان پادگان شهید کریمی تبریز با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: شناسایی و توقیف دو کشتی آمریکا همراه با 10 سرباز آمریکایی صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه را به جهانیان نشان داد.

 


وی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه آمریکا را تحقیر کرد، چراکه عذرخواهی رسمی مقامات آمریکایی نمایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر هرگونه تجاوز را به نمایش گذاشت؛ این جریان پیام‌هایی برای آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و غربی‌ها داشت که حواسشان را جمع کنند و اگر دست از پا خطا کنند با اقدام نیروهای نیروهای مسلح مواجه می‌شوند.

 


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران لحظه به لحظه در حال رصد تحرکات دشمنان هستند و در خصوص امنیت ملی با هیچ کس تعارف ندارند و اگر تجاوزی دیدند با صلابت و قاطعیت با همه بیگانگان رفتار می‌کنند.

 


آیت‌الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش رژیم آل‌سعود برای بهره‌برداری از جریان سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد، اظهار داشت: حادثه سفارت عربستان از سوی افراد غیرمسؤول انجام شده و در این رابطه افرادی دستگیر شده‌اند اما رژیم آل‌سعود با این قضیه می‌خواهد بر جنایت خود در یمن و اعدام آیت‌الله شیخ النمر سرپوش بگذارد.

 


وی تصریح کرد: عربستان تلاش فراوانی کرد که در این رابطه کشورهای مختلفی را با خود همسو کند، اما تنها چیزی که نصیبش شد؛ بیانیه خشک و خالی بود که این بیانیه را برخی کشورها از جمله لبنان و عراق امضا نکردند در حالی که رژیم آل سعود انتظار داشت دولت‌های عربی با ایران قطع رابطه کنند.

 


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که رژیم آل‌سعود را همگان یک رژیم دیکتاتور در داخل و جنایتکار می‌دانند، گفت: اقدام رژیم سعودی در اعدام آیت‌الله شیخ باقرالنمر رهبر شیعیان عربستان‌، آن را به ورطه نابودی کشیده و طومار آل‌سعود را در هم خواهد پیچید.

 


امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که سیاست‌های خصمانه رژیم آل‌سعود عامل اصلی در ناامنی منطقه بوده است، ابراز کرد: دولت سعودی حامی اصلی گروهک های تروریستی تکفیری و سلفی در عراق و سوریه است، امروز شاهدیم که عربستان به ابزار دست استکبار جهت مسلمان‌کشی در منطقه تبدیل شده است./935/202/ب1

ارسال نظرات