۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۱۱۵۶۹
عصر امروز؛

جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان قم امروز بعد از ظهر در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با حضور استاندار، مدیران و معاونان نهادها و ارگان های دولتی مربوطه برگزار شد.
جلسه استانداري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان قم عصر امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
 
این مراسم با حضور مدیران و معاونان نهادها و ارگان های دولتی مربوطه و اصحاب رسانه و همچنین با سخنرانی سید مهدی صادقی استاندار قم و نصرالله لطفی رییس شورای هماهنگی استان قم برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم نصرالله لطفی، رییس شورای هماهنگی استان قم به مراسم 19 دی ماه و دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و از مدیران مربوطه خواست تا به نقاط ضعف و قوت این مراسم بپردازند و نظرات و برنامه های خود را برای دهه مبارک فجر ارائه دهند. 
 
استاندار قم در ابتدای سخنرانی خود با تشکر و قدردانی از همه کمیته های اجرایی مربوط به مراسم دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد، گفت: امسال مراسم دیدار 19 دی ماه با نظم و انظباط خوبی برگزار شد که رهبر معظم انقلاب هم از این قضیه خشنود و راضی بودند.
 
رییس شورای هماهنگی استان قم خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها و کمیته‌های دولت باید تلاش کنند تا دهه فجر و یوم الله 22 بهمن ماه امسال در خاطره ها ماندگار بماند./1325/203/ب2
ارسال نظرات