۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۱۱۶۹۹
فرمانده سپاه عاشورا:

جریان نفوذ خطری جدی برای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با بیان این‌که جریان نفوذ خطری جدی برای نظام اسلامی است، گفت: عرصه رویارویی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران وارد مرحله جدیدی شده است.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم معارفه مسؤول جدید بهداشت و درمان سپاه استان با بیان این‌که حضور در صحنه ملت شاخص ارزیابی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مردم از پایه های قدرت هر کشوری به شمار می روند، به یقین نظام اسلامی ایران به پشتوانه رهبری و مردم به عزت حقیقی رسیده است.

 


وی راهکار اساسی برای در صحنه بودن مردم را خدمتگذاری مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: همچنان که رهبر فرزانه انقلاب خدمت رسانی به مردم را مصداق مبارزه با امریکا می دانند، باید با اعتقاد در این مسیر قدم برداریم، از این رو سپاه پاسداران یکی از اهداف خود را خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم به ویژه محرومان قرار داده است.

 


سردار کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تقابل جبهه حق و باطل همواره وجود داشته است، گفت: عرصه رویارویی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران وارد مرحله جدیدی شده است، دشمن تلاش دارد با مهار انقلاب در چارچوب جغرافیایی خود به اهدافش دست یابد.

 


فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب به جهت حضور مردم در صحنه های مختلف، رهبری داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در همه برهه ها و عرصه ها شکست خورده و نتوانسته بر نظام جمهوری اسلامی غلبه کند، قطعا حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفند امسال پاسخی منطقی به دشمنان خواهد بود.

 


وی، سناریوی جدید دشمن را نفوذ در انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن با این سناریو تلاش می کند همه ابعاد جامعه اعم از اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حاکمیتی را تحت تاثیر قرار دهد که تعامل و مذاکره برای وارد شدن به مراکز و ارکان تصمیم ساز و تصمیم گیر از ابعاد حاکمیتی آن بود.

 


فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که بصیرت تنها با ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه محقق می شود، خاطرنشان کرد: آنچه امروز مهم است صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است که دشمن تلاش دارد رویکرد و نگاه ما به ویژه جوانان را نسبت به آن تغییر دهد.

 


سردار کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خدمتگزاری و در کنار مردم بودن ویژگی و خصوصیت مهم و اصلی سپاه است، اظهار داشت: اگر این ویژگی مهم سپاه را از این نهاد بگیرند چیزی از سپاه باقی نمی ماند، بر این اساس تلاش داریم در هر پست و مقامی برای خدمت رسانی به مردم لبیک گوی فرامین رهبر باشیم.

 


گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن قدردانی تلاش‌ها و خدمات علیرضا هادی، آقای محبوب بهاری به عنوان مسؤول جدید معاونت بهداشت و درمان سپاه عاشورا معرفی شد./935/203/ب1

ارسال نظرات