۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۱۸۰۱
حجت الاسلام والمسلمین کازرونی خبر داد؛

لیست مشترک انتخاباتی جامعتین برای خبرگان در انتظار اعلام قطعی نتایج صلاحیت ها

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت مبارز از مشترک بودن بیش از 80 درصد لیست جامعتین برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و تاکید کرد که امیدواریم با اعلام قطعی نتایج بررسی صلاحیت ها این لیست تکمیل و به مردم اعلام شود.
آيت الله کازروني

حجت الاسلام و المسلمین محسن کازرونی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز گفت: بخشی مهمی از جلسه مربوط به گزارشی از ائتلاف اصولگرایان بود که جلسات برگزار شده و نتایج آنها مورد بررسی قرار گرفت.


وی با اشاره به لیست مشترک جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در انتخابات خبرگان که آیت الله یزدی از آن خبر داده بود، افزود: هنوز این لیست نهایی نشده است، جامعه مدرسین فقط در خبرگان ورود کرده و برای خبرگان نیز تا 5 بهمن دست نگه داشته شده تا نتایج نهایی صلاحیت ها اعلام شود.


عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که پس از پنجم بهمن جلسات جامعه روحانیت و جامعه مدرسین درباره لیست واحد برگزار می شود، اظهار داشت: کمیته ای به این منظور متشکل از برخی اعضای جامعه روحانیت و جامعه مدرسین تشکیل شده است.


وی ادامه داد: اعضای حاضر در این کمیته از سوی جامعه روحانیت بنده و آقایان تقوی، پورمحمدی، رییسی و ابوترابی فرد هستند، همچنین از سوی جامعه مدرسین آقایان یزدی، خاتمی، آیت الله مقتدایی و برخی دیگر از افراد در این کمیته حاضر هستند.


حجت الاسلام والمسلمین کازرونی با بیان این که تا کنون یک جلسه مشترک بین جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برگزار شده است، ابراز داشت: لیست ها بیش از 80 درصد یکسان است، اختلافاتی در 20 درصد لیست وجود دارد که بعد از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره داوطلبان خبرگان جلسه مشترک برگزار شده و لیست نهایی به نتیجه می رسد؛ تمام سعی این است که جامعتین لیست واحد در کل کشور داشته باشند./1323/ت302/ج

 

ارسال نظرات