۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۱۱۸۳۳

فعالیت تبلیغی 40 طلبه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد در مدارس و مساجد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد از فعالیت تبلیغی 40 طلبه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد در مدارس و مساجد خبر داد.
تبليغ

حجت الاسلام سید محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدارس علمیه کانون پرورش طلابی توانمند در عرصه های گوناگون تبلیغی هستند.

 

وی با بیان این که تبلیغ از وظایف مهم طلاب است، افزود: در این راستا دوره های آموزشی گوناگونی در جهت ارتقای توانایی تبلیغی طلاب در مدارس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صدری برگزاری دوره های فن بیان را از جمله دوره های اثرگذار در ارتقای توانایی طلاب مطرح کرد و ادامه داد: این کارگاه های آموزشی فن بیان به صورت هفتگی در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فصل امتحانات طلاب، تصریح کرد: در نیمه دوم سال تحصلی کارگاه های آموزشی فن بیان به صورت دو روز در هفته برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد با اشاره به تحصیل بیش از 70 طلبه در سطح دو حوزوی در این مدرسه علمیه، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 40 طلبه در مناسبت های گوناگون با حضور در مدارس و مساجد به تبلیغ معارف دینی می پردازند.

 

وی تصریح کرد: پاسخگویی به شبهات دینی، ارائه مشاوره به دانش آموزان در مدارس، بیان معارف و احکام و آگاه سازی دانش آموزان از دسیسه های فرهنگی غرب از جمله فعالیت تبلیغی طلاب است.

 

حجت الاسلام صدری با اشاره به هجمه های فرهنگی در دنیای امروز، اظهار داشت: این هجمه ها با هدف انحراف ذهن جوانان و در راستای طرح شبهات مختلف از سوی دشمنان درنظر گرفته می شود.

 

وی افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت تبلیغی است، طلاب و روحانیان با حضور بین اقشار جامعه به ویژه نسل جوانان و نوجوان زمینه پاسخگویی به شبهات دانش آموزان و خنثی کردن هجمه های فرهنگی را فراهم می کنند./9459/302/ب1

ارسال نظرات