۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۱۱۸۶۲
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

مسلمانان، مردم فلسطین را در برابر توطئه صهیونیست‌ها تنها نگذارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: امروز اختلافات مهم ترین عاملی است که دشمن ما از آن بهره می‌برد، بنابراین نباید مسلمانان مردم فلسطین را در برابر توطئه‌های صهیونیستی تنها بگذارند.
ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين حماس در ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، پیش از ظهر امروز در همایش ششمین همایش «غزه، نماد مقاومت» که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: در طول سال گذشته تنها 21 روز گذرگاه رفح باز بود و حدود یک میلیون جوان فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی‌ها اسیر بودند.

 

وی افزود: بعد از جنگ 51 روزه و ویرانی‌های آن به وجود وعده‌های فراوان از سوی کشورهای مختلف هیچ نوع اقدامی برای کمک به بازسازی انجام نگرفته است.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: اعراب معادله‌ عدم کمک سلاح به غزه را طراحی کردند، اما با وجود این همه فشار، کمبود و محاصره شدید مردم غزه دست از اصول نکشیده و به ایستادگی خود ادامه می‌دهند.

 

ابوشریف اظهار داشت: امروز کرانه باختری حدود سه ماه است انتفاضه خود را آغاز کرده که طی آن حدود 200 نفر شهید و هزاران فلسطینی مجروح شدند، در ادامه نیز رژیم صهیونیستی سیاست انهدام خانه‌های فلسطینیان به ویژه خانه اشخاصی که به عملیات شهادت طلبانه پرداختند را آغاز کرده است.

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به دو بخش تقسیم کرده است، اما با این وجود جوانان فلسطینی به انتفاضه خود ادامه می‌دهند.

 

نماینده جهاد اسلامی فلسطین ابراز کرد: امروز مردم فلسطین حدود 100 سال است با اشغالگری رژیم صهیونیستی مواجه هستند که با پیمان سایکس پیکو آغاز شده و در حال حاضر یک سایکس پیکوی دیگری از جانب برخی کشورهای مسلمان برای فلسطین در حال اجرا است.

 

ابوشریف افزود: امروز اختلافات مهم ترین عاملی است که دشمن ما از آن بهره می‌برند، بنابراین نباید مسلمانان مردم فلسطین را در برابر توطئه‌های صهیونیستی تنها بگذارند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نبرد دشمنان تنها علیه ملت فلسطین نیست بلکه آنها قصد دارند کل امت اسلامی را نابود کنند، بنابراین همه ما باید در مقابل این اقدامات دشمن متحد باشیم./807/202/ب1

ارسال نظرات