۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۱۱۹۰۶
مدیر مدرسه علمیه فاطمیون اهواز مطرح کرد؛

ضرورت تربیت سرباز انقلابی و ولایی برای حفاظت از ولایت فقیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه فاطمیون اهواز وظیفه حوزه‌های علمیه را ضرورت تربیت سرباز انقلابی و ولایی برای حفاظت از ولایت فقیه دانست و گفت: حرکت در این مسیر جزو برنامه‌های مدرسه علمیه فاطمیون است.
حوزه علميه خواهران سيرجان

حجت الاسلام حسن قاسمی، مدیر مدرسه فاطمیون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در سال 1383 این مدرسه تأسیس شده است، گفت: برنامه های صورت گرفته این مدرسه در سه بعد آموزشی، تهذیبی و پژوهشی برگزار شده است.

 

مدیر مدرسه فاطمیون اهواز با اشاره به این‌که برگزاری دوره‌های تدریس کتب شهید مطهری از فعالیت های این مدرسه است، تصریح کرد: در آینده تداوم برنامه‌های پژوهشی و تدریس کتب مبانی معرفتی و اعتقادی علامه مصباح و آیت الله مطهری، اردوهای زیارتی به مشهد مقدس از دیگر فعالیت‌های این مدرسه به حساب می آید.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که در سال تحصیلی جاری تعداد طلبه های این مدرسه 66 نفر هستند، افزود: در زمینه تهذیب دعوت منظم از اساتید و سخنرانان اخلاق با محوریت بحث های اخلاقی از اقدامات مؤثر این مدرسه است که در کنار آن استفاده از بسته های فرهنگی رسانه ای با محوریت موضوعات بصیرتی، برگزاری کارگروه های تخصصی علمی در موضوعات اصولی، فقهی و منطقی از فعالیت های مرتبط با بحث پژوهش است.

 

این مقام مسؤول تربیت سرباز انقلابی و ولایی برای حفاظت از ولایت فقیه را از اولویت های مدرسه فاطمیون برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در این زمینه بتوانیم از جنبه های علمی، تبلیغی و ولایت مداری سربازانی انقلابی تربیت تا در این زمینه فعالیت خود را انجام دهند.

 

مدیر مدرسه فاطمیون اهواز با اشاره به تسلط علمی، شاخصه های انقلابی و امتیازات بصیرتی آیت الله موسوی جزایری گفت: حوزه های زیر نظر ایشان نیز پویا و فعال در خدمت انقلاب اسلامی قرار گرفته و وی در این مدرسه حضور داشته و طلاب از محضر ایشان بهره برده اند در حالی که چه بسا حوزه‌های دیگری از این امتیاز بی بهره باشند./9456/303/ب2

ارسال نظرات