۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۳۱۱۹۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ضرورت دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کاملی‌فر گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفندماه پیشتوانه محکمی برای نظام اسلامی ایران است.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع فرماندهان سپاه نواحی، اظهار داشت: انتخاب هوشمند و آگاهانه در انتخابات هفتم اسفند سال جاری ضرورتی مهم و اجتناب‌ناپذیر است، نباید افرادی که اعتقادی به خدمتگزاری ندارند، وارد مجلس شوند.

 


وی با تأکید بر این‌که مشارکت بیشتر آحاد مردم در انتخابات پیش رو موجب تحکیم نظام و آبروداری بیشتر جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی می شود، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و آگاهانه اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفند ماه پیشتوانه محکمی برای نظام اسلامی ایران است.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که مردم پشتوانه اصلی نظام مردم سالار جمهوری اسلامی هستند حضور حداکثری در عرصه های مختلف از جمله انتخابات مشروعیت نظام را بالا می برد، تصریح کرد: هدف اصلی دشمن تردید در انتخابات و در نهایت حضور حداقلی مردم در این عرصه مهم سیاسی است.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که شور و شعور انتخاباتی اصلی مهم در حماسه حضور ملت ایران در اسفندماه است، افزود: افرادی باید به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند که دلسوز نظام و گوش به فرمان ولایت و خیرخواه کشور باشند.

 


حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حق الناس است، ادامه داد: همانطور که نماز واجب است و باید صحیح ادا شود، لازم است در مسأله انتخابات نیز افزون بر شرکت در آن باید در تعیین فرد اصلح نیز نهایت دقت شود.

 


وی با تأکید بر این‌که پایبندی به قانون راه نفوذ دشمن به انقلاب اسلامی ایران را خواهد بست، تصریح کرد: نباید اجازه داد افرادی که نفوذی دشمن هستند به کانون های تصمیم گیری و تصمیم سازی راه یابند، دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران از هر راهی برای براندازی انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود تهاجم فرهگی و جنگ نرم دشمنان را جدی دانست و گفت: دشمن درصدد تغییر الگوی زندگی ایرانی ـ اسلامی ملت است و در این زمینه 180 کانال ماهواره ای شبانه روزی برنامه به زبان فارسی تولید می کنند که اگر روحیه شهادت طلبی به رفاه طلبی تبدیل شود دیگر به تهاجم نظامی دشمن نیازی نخواهد بود./935/202/ب1

ارسال نظرات