۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۳۱۱۹۶۶
حجت الاسلام بنایی:

انتخابات به کشور هوای تازه تزریق می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده قم در مجلس هشتم گفت: دشمن از یک ماه قبل تبلیغات بر علیه انتخابات هفتم اسفندماه جاری را آغاز کرده است و مردم را بی انگیزه و انتخابات را فاقد شور و استقبال مردمی اعلام می‌کند، اما حضور همگانی مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال مشت محکم دیگری بر دهان دشمن و یاوه سرایی های آنها خواهد بود.
حجت الاسلام علي بنايي حجت الاسلام علي بنايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام علی بنایی چهارشنبه شب در پنجاه و هشتمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی در مسجد باب الحوائج خیابان نطنز شهرستان کاشان گفت:  غیرتی که نواب داشت نیاز امروز ما است و امروز هریک از ما باید به خود مراجعه کنیم تا ببینیم به چه میزان غیرت و امنیت و شجاعت و مردانگی نواب را داریم و اگر ویژگی شهید نواب را داشته باشیم وضعیت جامعه نیز دگرگون خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که شهادت نواب صفوی برای ما درس های بسیاری دارد یاد آورشد: اخلاص اولین درس شهید نواب صفوی برای ما و جامعه امروز است.

 

حجت الاسلام علی بنایی از شهید نواب صفوی به عنوان یک جوان با اخلاص، فداکار، و مبارز با ظلم و ستم و طاغوت نام برد و افزود: شهید نواب صفوی با اخلاص وارد میدان مبارزه با استبداد ستم شاهی شد و باعث شدتا نام او امروز بعد از شصت سال از شهادت اش زنده مانده است.

 

حجت الاسلام بنایی با بیان این که، انسان به هر میزانی که دارای اخلاص و خلوص نیت باشد به همان میزان عمل او در جهان ماندگار و ابدی می شود یاد آورشد: رژیم ستم شاهی که قصد داشت با شهادت نواب صفوی صدای او را خاموش کند اما شهید نواب صفوی با تکبیر رسای خود در آخرین لحظه از عمر خود حیات خودش را اعلام کرد و زنده ماند.

 

به گفته وی چنانچه شهید نواب صفوی به شهادت نرسیده بود امروز نامی از او نمانده بود و امروز بعد از 58 سال از شهادت او مؤتلفه اسلامی در کاشان سالگرد شهادت او را برگزار نمی کرد.

 

تبعیت از مرجعیت شیعه و رهبری دومین درس شهید نواب صفوی است

حجت الاسلام بنایی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی و همرزمان او فدائیان اسلام کار ارزنده است که جمعیت مؤتلفه اسلامی کاشان انجام داده است.

 

نماینده مردم قم در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، تبعیت از مرجعیت شیعه و رهبری را به عنوان دومین درس شهید نواب صفوی اعلام کرد و گفت: شهید نواب صفوی طی زندگی 30 ساله خود حتی لحظه ای از روحانیت و مرجعیت شیعه دور نشد.

 

اجنبی ستیزی به عنوان درس سوم شهید نواب صفوی است

حجت الاسلام بنایی از اجنبی ستیزی به عنوان درس سوم شهید نواب صفوی نام برد و افزود: شهید نواب صفوی در اوائل اشغال فلسطین و اوائل تشکیل رژیم اشغالگر قدس به فلسطین مراجعه و جمعیت مبارز فلسطین را تأسیس کرد و یاسرعرفات رییس سازمان آزادی بخش فلسطین در خاطرات خود از دانشگاه قاهره می گوید نواب صفوی در من جرقه ای زد تا برای مبارزه با اسرائیل به فلسطین برگردم.

 

به گفته وی، شهید نواب صفوی با غیرت خود توانست شعله فروزان  مبارزه با استبداد و ظلم را همچنان روشن نگه دارد.

 

نماینده مردم قم در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با تأکید بر درس گرفتن از شهید نواب صفوی و نیاز امروز کشور به شهید نواب صفوی گفت: همت و غیرت شهید نواب صفوی نیز در بحث انرژی هسته ای محقق شد و در مذاکرات جمهوری اسلامی توانست براساس همین غیرت تیم مذاکره کننده سه نفره ظریف و عراقچی و تخت روانچی مقاومت کرد و توانستیم حق خود را از آمریکا و کشورهای 1+5 بگیریم.

 

انتخابات به کشور هوای تازه تزریق می کند

حجت الاسلام بنایی با اشاره به دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات به کشور هوای تازه تزریق می کند و هر چهار سال یکبار تغییراتی در اداره کشور انجام و هوای تازه ای تزریق می شود.

 

وی افزود: در یک برهه از زمان با حضور در میدان مبارزه با دشمن مقابله می کردیم و به سوی دشمن شلیک می کردیم، اما امروز با حضور در صحنه انتخابات، رای هریک از ما تیری است که به سوی دشمن شلیک می شود.

 

به گفته وی حضور هریک از ما در پای صندوق های رای، مانند رزمنده ای است که در جبهه های نبرد سخت با دشمن حاضر شده است، بنابراین حضور حداکثری در انتخابات باعث نا امیدی دشمن است.

 

این فعال سیاسی یادآورشد: دشمن هر موقع برای جمهوری اسلامی ایران چنگ و دندان نشان داده است مردم ایران با حضور در صحنه مشت محکمی بر دهان دشمن کوبیده است.

 

وی افزود: دشمن از یک ماه قبل تبلیغ علیه انتخابات هفتم اسفندماه جاری را آغاز کرده است و مردم را بی انگیزه و انتخابات را فاقد شور و استقبال مردمی اعلام می کند اما حضور همگانی مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال مشت محکم دیگری بر دهان دشمن و یاوه سرایی های آنها خواهد بود./1307/پ202/ج

ارسال نظرات