۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۱۲۰۴۴
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کرمان خبر داد؛

ارسال بیش از یک هزار مقاله به دبیرخانه همایش علامه حلی استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کرمان با بیان این‌که طلاب خواهر و برادر کرمانی امسال توانسته‌اند، بیش از یک هزار اثر در عرصه‌های مقاله، به دبیرخانه استانی علامه حلی بفرستند، گفت: این مسأله نشان از جدیت طلاب در عرصه مقاله‌نویسی و تحقیق دارد.
حجت الاسلام انجم شعاع

حجت‌الاسلام علی رضا انجم شعاع، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: حضور حداکثری طلاب در جشنواره علامه حلی نشان از روی آوردن طلاب در عرصه پژوهشی است.

 

حجت الاسلام انجم شعاع با اشاره به این که در سال های گذشته از بین مقاله های برگزیده در استان کرمان به 50 نفر جوایزی اهدا شده است، خبر داد: سعی داریم امسال این جشنواره را در سطح بالا و با جوایز بیشتری برگزار کنیم.

 

وی افزود: طلاب خواهر و برادر کرمانی امسال توانسته اند، بیش از یک هزار اثر در عرصه های مقاله به دبیرخانه استانی علامه حلی بفرستند، که نشان از جدی گرفتن طلبه ها در عرصه مقاله و تحقیق است.

 

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه کرمان با بیان این که استان کرمان در حال برگزاری سومین جشنواره استانی علمه حلی است، اظهار داشت: این موفقیت را مدیون طلاب کرمانی هستیم که با ارائه مقالات این فرصت را ایجاد کرده‌اند که تواسته‌ایم این رویداد بزرگ را به استان خود بیاوریم.

 

وی در پایان گفت: از بین مقاله‌های ارسال شده، مقالاتی را که مورد قبول داوران بوده را به عنوان مقاله برگزیده، انتخاب می‌کنیم./9707/ت303/ب2

ارسال نظرات