۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۳۱۲۱۰۷
وزیر سابق آموزش و پرورش:

ائتلاف اصولگرایان به فکر دغدغه‌های رهبر انقلاب است/ همه ما تابع لیست شورای ائتلاف هستیم

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان این که در ائتلاف اصولگرایان همه به این فکر هستند که رهبر معظم انقلاب درباره نیروهای مؤمن و انقلابی دغدغه نداشته باشند، گفت: ائتلاف بزرگ اصولگرایان به هر جمع بندی برسد همه گروه‌ها به آن پایبند بوده و از لیست شورا اطاعت می‌کنند.
حاجي بابايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش عصر امروز در همایش گردهمایی یاران ولایت که در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: ما با اعتقاد به اصول انقلاب و اصل ولایت فقیه اینجا گردهم آمدیم تا به عنوان منادیان وحدت بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام تجدید پیمان کنیم.

 

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات آتی تأثیر بسیار زیادی بر اقتدار نظام دارد، که از نظر کارشناسان داخلی و خارجی دارای اهمیت به خصوصی است، رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود همواره مواضع اصلی نظام را شفاف و روشن بیان کردند.

 

وزیر سابق آموزش و پرورش عنوان کرد: امروز دشمن با نقشه‌های خود فضای کشور ما را غبارآلود نشان می‌دهد بر همین اساس برخی ریزش و رویش‌ها ممکن است مردم را دچار ابهام کند که در این زمینه باید بر اصول پافشاری کرده و احاد جامعه را نسبت به نقشه‌های دشمن مطلع کرد.

 

حاجی‌بابایی با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: پیام همه دوستان در ائتلاف این است که همه آنها پیش از اینکه به فکر خود باشند به فکر نظام و انقلاب هستند و  هدف اصلی ائتلاف یک انتخاب نیست بلکه یک اضطرار است.

 

وی افزود: در این ائتلاف همه دوستان به این فکر هستند که رهبر معظم انقلاب درباره نیروهای مومن و انقلابی دغدغه نداشته باشند و همین مساله سبب رفع اختلاف در ائتلاف شده است.

 

وزیر سابق آموزش و پرورش بیان داشت: این شایعه که گفته می‌شود اصولگرایان به وحدت نرسیدند حرف رقبا است، اصولگرایان از خیلی وقت پیش به وحدت رسیدند و بدون فکر کردن به خود دغدغه نظام و انقلاب را دارند.

 

حاجی بابایی افزود: ائتلاف بزرگ اصولگرایان به هر جمع بندی برسند همه گروه‌ها به آن پایبند بوده و از لیست شورا اطاعت می‌کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان در استان‌های کشور اگر از تهران جلوتر نباشند عقب‌تر نیست، ما نیز امیدواریم که با همکاری مردم در تهران به یک پیروزی محکم به نفع ارزش‌های انقلاب و نظام دست پیدا کنیم./807/202/ب1

ارسال نظرات