۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۳۱۲۱۴۷
جانشین سازمان بسیج مستضعفین خبرداد؛

اعزام 400 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بیش از 400 هزار دانش آموز از ابتدای سال تحصیلی تا کنون، به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.
سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: صدا و سیما تلاش های بسیاری انجام داده است، اما نباید به این مقدار قانع شویم، اگر چنین اتفاقی بیوفتد به معنای روزمرگی است.

 

وی با اشاره به پیشرفت صورت گرفته در زمینه های مختلف راهیان نور و توجه به ایجاد زیر ساخت های مناسب گفت: امروز بیش از 20 هزار راوی در حوزه دفاع مقدس فعال هستند. قریب به 20 هزار خادم افتخاری و نزدیک به 76 هزار مدیر کاروان داریم.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جشنواره " ره آورد سرزمین نور" گفت: این جشنواره بزرگترین جشنواره سراسر گیتی است که شبیه آن را در هیچ جای دیگری از دنیا پیدا نمی کنیم.

 

وی با تشریح همایش "سپید جامگان" در ابتدای اسفند ماه هر سال خاطر نشان کرد: سالانه حدود 400 نفر در این همایش با ظواهر مختلف شرکت می کنند که یک ظرفیت بزرگی است.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با تاکید بر امتداد راهیان نور در طول سال افزود: در افتتاحیه این اقدام فرهنگی در سر پل ذهاب 20 هزار نفر شرکت می کنند. از ابتدای سال تحصیلی تا کنون بیش از 400 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

 

وی در پایان گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که تمام طول سال را در برگیرد. راهیان نور در تمام طول سال وجود دارد./1330/د102/ی

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 
ارسال نظرات