۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۱۲۱۸۵
امام جمعه بندرعباس:

لغو تحریم‌ها گره گشای مشکلات اقتصادی کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به تنهایی، گره گشای مشکلات اقتصادی کشور نیست، گفت: این امر قادر نیست تا به تنهایی، وضع اقتصادی را رونق و سبب و بهبود معیشتی مردم باشد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های این هفته شهرستان، با بیان تعریف جامع از اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی تحقق می بابید که جامعه عزت خود را با هیچ چیز عوض نکند و از برکات تولید بهره‌مند شود.

 

امام جمعه بندرعباس، واردات اجناس از چین را معضلی بزرگ برای کشور ایران اسلامی دانست و بیان کرد: واردات کالاهای بی کیفیت چینی با توجه به وجود ظرفیت و پتانسیل‌های تولید در کشور، زیبنده کشور ایران اسلامی نیست.

 

وی ابراز داشت: تلاش بی وقفه و خردمندانه در همه بخش ها در جهت اقتصاد مقاومتی سبب بهبود اوضاع اقتصادی کشور می شود.

 

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به تنهایی، گره گشای مشکلات اقتصادی کشور نیست، تصریح کرد: این امر قادر نیست تا به تنهایی، وضع اقتصادی را رونق و سبب و بهبود معیشتی مردم باشد.

 

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، ایجاد اشتغال و پرداختن به اقتصاد مقاومتی به عنوان مطالبه مهم مقام معظم رهبری را در راستای خودکفایی و کاهش واردات موثر دانست.

 

امام جمعه بندرعباس، پیشرفت اقتصادی را در گرو تبدیل مبانی دینی اقتصاد مقاومتی به یک فرهنگ عمومی دانست و اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از وضع اقتصادی کنونی است./851/201/ب1

ارسال نظرات