۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۱۲۱۹۹
امام جمعه ارومیه:

تغییری در سیاست خدعه و نیرنگ آمریکا صورت نگرفته است

امام جمعه ارومیه گفت: آمریکا همان آمریکایی است که همه مصیبت ها را بر سرمان آورده و هرگاه نقض عهد کند ماهم باید در قبالش همین کار را انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برجام، گفت: ایشان راهبردی را که مد نظر ملت و مسؤولان است کاملا بیان کرده اند و بر همگی ما لازم است این سخنان را باز خوانی کنیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، ابراز کرد: لبخندزدن و نقاب به ظاهر دوستی به چهره زدن آمریکا نباید ما را فریب دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا همان آمریکایی است که همه مصیبت ها را بر سرمان آورده و هرگاه نقض عهد کند ماهم باید در قبالش همین کار را انجام دهیم.

 

امام جمعه ارومیه گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند حتی کسانیکه با نظام مخالف هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی افزود: عقل و منطق ایجاب می کند که به پای صندوق های رای آمده و دشمن را ناامید کنیم.

 

وی ادامه داد: اسلام شایسته سالاری را مطرح می کند از این رو نباید بحث اصولگرایی و اصلاح طلب بودن مد نظر قرار بگیرد.

 

خطیب جمعه ارومیه تصریح کرد: کسانی برای گزینش در انتخابات اصلح هستند که تابع قانون باشند. کسی که قانون اساسی، شهید و شهادت و نظام و ارزش های آن را قبول نداشته باشد این فرد شایستگی این مقام را ندارد.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره به 2 بهمن سالروز حمله مزدوران رژیم منحوس پهلوی به مسجد اعظم استان، گفت: رزمندگان ما در مقابل این عمل مزدورانه ایستادگی کرده و شهید شدند و اهداف امام (ره) را در مملکت پیاده کردند.

 

وی خاطرنشان کرد در این جریان رزمندگان ما غیرت دینی و مردانگی خود را به نمایش گذاشتند و ما باید یاد و خاطرشان را گرامی بداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی سالروز رحلت  حضرت فاطمه معصومه را تسلیت گفت و افزود: تا به الان عنایات حضرت امام رضا و خواهر بزرگوارشان همیشه شامل حال ما بوده و امیدواریم از این به بعد هم مشمول الطاف معصومین علیهم السلام باشیم.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت نماز گفت: عمود و اساس خیمه دین نماز است.


وی خاطرنشان کرد: از جمله عواملی که تقوا را در وجود انسان حاکم کرده و از فحشا و منکرات باز می دارد نماز است.

 

وی نماز را وسیله ای برای تقرب به پروردگار برشمرد و از مردم خواست به خاطر این موهبت و رسالت خدا را شاکر باشیم./936/201/ب1

ارسال نظرات