۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۱۲۲۸۷
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

کارگاه دانش افزایی مبلغان حوزه‌های علمیه لرستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان گفت: کارگاه های دانش افزایی با حضور مبلغان حوزه های علمیه استان در طرح مدارس امین برگزار شد.
کارگاه دانش افزايي

حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه دانش افزایی ویژه مبلغان حوزه های علمیه استان به مدت یک روز برگزار شد.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در طرح مدارس امین افزود: این کارگاه های دانش افزایی با حضور مبلغان در طرح مدارس امین برگزار شد.

 

حجت الاسلام ولی پور در ادامه تصریح کرد: کارگاه دانش افزایی مبلغان در دو بخش ارتباطات و پاسخ به شبهات دینی دانش آموزان برگزار شد.

 

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن و طرح این هجمه ها عنوان کرد: دشمن با طرح هجمه های فرهنگی به دنبال انحراف افکار جوانان و نوجوانان است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این تربیت طلاب در عرصه تبلیغ و پاسخگویی به شبهات از مهم ترین اهداف حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای توانایی طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ کارگاه های آموزشی گوناگونی در طول سال برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این کارگاه های آموزشی و دانش افزایی با محوریت آشنایی طلاب و مبلغان با شیوه های نوین تبلیغ، دیروز برگزار شد.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به برگزاری کارگاه دانش افزایی یک روزه مبلغان اظهار داشت: در این کارگاه مبلغان در مدارس طرح امین با شیوه های تبلیغی در مدارس آشنا شدند.

 

وی در ادامه یادآور شد: برگزاری این کارگاه های دانش افزایی نقش بسزایی در ارائه خدمات مشاوره بین دانش آموزان مدارس دارد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان آشنایی مبلغان با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی را از دیگر محورهای برگزاری کارگاه یک روزه دانش افزایی در استان بیان کرد./9451/302/ب3

 

ارسال نظرات