۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۳۰۹
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

استقبال رسانه ملی از آثار تولیدی طلاب هنرمند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه با رایزنی هایی که با مدیران ارشد سازمان صدا و سیما و شبکه افق صورت گرفته است؛ آنها از پخش آثار برتر این جشنواره در صدا و سیما استقبال کردند و به نوعی می توان گفت جشنواره فیلم اشراق پلی برای معرفی طلاب هنرمند در کشور است.
جشنواره فيلم اشراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سومین جشنواره فیلم اشراق روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در قم برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بیش از 787 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که نسبت به سال های گذشته با رشد کمی و کیفی همراه بوده است.

 

وی ادامه داد: آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم اشراق در دو بخش طلاب هنرمند و عموم هنرمندان بوده است که 324 اثر در بخش مجموعه داستانی بوده است که 237 اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده است.

 

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بخش نقد وپژوهش برای نخستین بار به جشنواره فیلم اشراق اضافه شده است، تصریح کرد: 69 اثر در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که با توجه به پتانسیلی که در این حوزه وجود دارد امیدواریم این بخش در جشنواره بعدی با استقبال بیشتری مواجه شود.

 

وی با اشاره به ارسال 155 اثر در بخش فیلمنامه به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم اشراق، تصریح کرد: پس از بررسی هیأت داوران 25 اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده است که خوشبختانه شاهد اثار کیفی خوبی در این زمینه هستیم.

 

حسنی با بیان اینکه آثار ارسالی از جشنواره از هنرمندان 28 استان بوده است، بیان کرد: خوشبختانه با رایزنی هایی که با مدیران ارشد سازمان صدا و سیما و شبکه افق صورت گرفته است آنها از پخش آثار برتر این جشنواره در صدا و سیما استقبال کردند و به نوعی می توان گفت جشنواره فیلم اشراق پلی برای معرفی طلاب هنرمند در کشور است./858/پ202/س

ارسال نظرات