۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۱۲۳۱۳
استاد حوزه علمیه:

خون شیخ نمر سبب احیای تفکر اسلام ناب محمدی در بلاد اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: خون پاک مظلومان عالم بساط ظالمان و سلاطین را بر می چیند و سبب احیای تفکر اسلام ناب محمدی در بلاد اسلامی می شود.
حجت الاسلام ضيايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید حسن ضیایی، استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان صبح امروز در ادامه مباحث تهذیب نفس یا مدیریت بر خویشتن از کتاب وسایل الشیعه جلد یازدهم در جمع طلاب مدرسه علمیه مرحوم آیت الله خویی، اظهار کرد: به اسم دین و چهارده معصوم (ع)، دین و اموال مردم را نخورید که خدا شما را به فقر و ناداری می اندازد.

 

وی به بیان آسیب هایی که از عدم پرداخت زکات در جامعه ایجاد می شود پرداخت و بیان کرد: هنگامی که زکات واجب منع می شود نیازمندی در جامعه آشکار شده یعنی ضریب فقر، نداری و مسکنت در جامعه بالا می رود در نتیجه فاصله طبقاتی زیاد می گردد، چنین جامعه ای سایه مرگ بر آن افکنده شده به مرگ سرخ یا مرگ خونین گرفتار می شوند.

 

حجت الاسلام ضیایی در ادامه تشریح کرد: وقتی مردم خوب نباشند و فقر هم وجود داشته باشد خدا و پیامبر (ص) به فراموشی سپرده شده و جرم های اجتماعی از قبیل دزدی، شرارت، غصب، معرکه گیری و زورگیری زیاد می شود.

 

وی در توصیف رفتار اشرار امت، گفت: اشرار امت ریاست طلب، دروغگو و عاجز به رأی صحیح هستند که دلایلشان حق نبوده و از دیکته اجانب لفاظی می کنند. 

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که افرادی که در حکومت حاکم ظالم خدمت می کنند در ظلم و خونریزی های او شریک هستند، خاطرنشان کرد: کسانی که در دستگاه رژیم آل سعود هستند در ظلم و جنایات آنها شریکند.

 

وی به جنایات آل سعود اشاره و تصریح کرد: مدیریت شرارت صهیونیزم شیطانک های خود را همچون آل سعود با شیطان بزرگ که هیأت حاکمه آمریکاست همراه کرده و هدف آل سعود را تحریک اختلافات مذهبی، دفاع از دموکراسی غربی، بقاء حکومت سلطنتی آل سعود که معاون اجرایی صهیونیزم بین الملل و هیأت حاکمه آمریکا و اسرائیل در بحث ایجاد جنگ های نیابتی در سطح منطقه است، قرار داده است.

 

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به دیگر اهداف آل سعود، اضافه کرد: رساندن تدارکات، سلاح و اطلاعات به گروه های شرور همچون داعش، طالبان، القاعده و احرار شام جبهه النصره، وهابیت و بهائیت، ایجاد سپر حفاظت کامل از کشور جعلی اسرائیل و زمینه سازی برای خروج سفیانی در از دیگر جنایت‌های آل سعود است.

 

خون شهید نمر سبب احیای تفکر اسلام ناب محمدی در بلاد حجاز و شام خواهد شد

وی آیت الله شیخ باقر النمر را الگوی همه مسلمانان در سیاست اسلامی، اخلاق نبوی و دیانت علوی دانست و اظهار کرد: امیرمؤمنان در نهج البلاغه می فرمایند «اخلاق خوب حسنه شناسنامه هویتی یک انسان است» خون پاک و جاری شهید نمر سبب احیای تفکر اسلام ناب محمدی(ص) در بلاد حجاز و شام خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه افراطی گری و وهابی گری را بزرگ ترین چالش امروز جهان اسلام برشمرد و ابراز کرد: این چالش از سوی صهیونیزم بین الملل ایجاد شده و دیکتاتوری بیش از نود ساله وهابی ها و خاندان آل یهود عربستان یکی از علل اصلی عقب ماندگی جامعه عربستان شده است و اعدام شیخ نمر سبب تضعیف حکومت عربستان گردیده گرچه تقویت رژیم صهیونیستی را علی الظاهر به همراه داشته است.

 

هیأت حاکمه عربستان مجری جنگ های نیابتی در غرب آسیاست

وی با اشاره به این که هیأت حاکمه عربستان مجری جنگ های نیابتی در غرب آسیا از جانب آمریکا و اسرائیل است، تبیین کرد: کار دولت عربستان استفاده ابزاری از دین تحریفی و وهابیت در جهت اهداف حاکمان ظالم و سلاطین جور است.

 

حجت الاسلام ضیایی حکومت آل سعود را حکومت آل یهود عنوان کرد و افزود: آل سعود به هیچ وجه حکومت اسلامی نداشته و ندارد بلکه حکومت کاملا سلطنتی، موروثی و ظالمانه است که وهابیان کارشان را با غارت و چپاول آغاز کرده و به شرارت و خباثت انجامیده است.

 

وی با بیان این که سیاست آل سعود تبعیت از غرب ظالم و صهیونیسم بین الملل بوده از این رو محب خدا و محب رسول الله (ص) نیستند، تأکید کرد: آل سعود اخیار امت نیستند بلکه اشرار امتند از این رو آل سعود محب ائمه کفر و از تراشه های ظلمه و اشرار هستند در نتیجه آل سعود خداپرستی ندارند بلکه صهیونیست پرستند.

 

استاد حوزه علمیه در پایان با بیان این که ریختن خون مظلومان از جمله خون آیت الله باقر النمر سقوط ظالمان را به دنبال دارد، تصریح کرد: اثر وضعی ظلم ظالم به خود ظالم بر می گردد زیرا ثمره ریختن خون مظلومان جز سقوط ظالم نیست. خون پاک مظلومان عالم بساط ظالمان و سلاطان را بر می چیند و راه را برای تشریف فرمایی مولا صاحب الزمان (عج) باز می کند./861/202/ب1

ارسال نظرات