۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۱۲۴۷۸
امام جمعه اهر:

برجام به معنای فراموشی اقتصاد مقاومتی نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که برجام به معنای فراموشی اقتصاد مقاومتی نیست، گفت: دوران پس از تحریم فرصتی برای اصلاح زیرساخت های اقتصادی کشور است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اهر، اظهار داشت: نسل جوان جامعه بایستی با دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.


وی با بیان این‌که نوآوری و خلاقیت در برنامه های دهه فجر لازمه جذب جوانان به مباحث و برنامه‌های این ایام است، خاطرنشان کرد: باید با نیازسنجی و شناخت از نسل جوان جامعه اقدام به تدوین برنامه‌هایی کرد که جاذبه لازم برای انتقال مفاهیم عالی و ارزشی را داشته باشند.


حجت الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به این‌که نعمت امنیت در سایه انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا و رهبری به ثمر رسیده است، تصریح کرد: اگر تنها برکات امنیت در کشور برای جوانان جامعه بیان شود، بسیاری از مسائل رفع خواهد شد، باید قدردان این نعمت بزرگ الهی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل‌شده باشیم.


وی برگزاری بدون تشریفات و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و هنری متنوع و همچنین کرسی‌های آزاداندیشی، میزگردهای بحث و بررسی را مورد تأکید قرار داد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای آگاهی بخشی نسبت به نفوذ جریان های ضداسلامی و ضدفرهنگی به کشور است.


امام جمعه اهر با اشاره به این‌که باید مراقب فرقه‌های انحرافی بود و نسبت به آگاه‌سازی مردم به آسیب‌های این جریان های ضاله همت داشت، افزود: امروزه تهاجم فرهنگی غرب تهدید جدی به شمار می رود، هر چند وضعیت قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست، اما هنوز جامعه به شناخت معرفتی لازم نرسیده است.


وی مردم سالاری دینی را یکی از مهم ترین شاخصه های انقلاب اسلامی مردم ایران عنوان کرد و افزود: خوشبختانه برجام به اندازه ای که لازم بود محقق شده است و تصمیمات و تعهدهای طرفین با رهنمودهای رهبری در حال انجام است، باید بتوانیم از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کنیم.


حجت الاسلام حاجی زاده در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که برجام به معنای فراموشی اقتصاد مقاومتی نیست، تصریح کرد: علی رغم توافق پیش آمده، شیطنت های آمریکا همچنان ادامه دارد و آمریکایی ها به بهانه های مختلف بهانه جویی می کنند. ولی این را باید بدانند که هر چه شیطنت کنند کار به جایی نخواهند برد./935/202/ب2

ارسال نظرات