۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۳۱۲۵۳۵
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد؛

اعزام 225 مبلغ طی ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری رسا- معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اعزام 153 نفر از مبلغین و مبلغات استان قزوین طی ایام‌الله دهه فجر که شامل 120 نفر آقا و 33 نفر خانم است، گفت: مجموعه اعزام‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام‌الله دهه فجر 225 نفر است.
حجت الاسلام عباس نظري .png
حجت‌الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اقدامات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین همزمان با ایام‌الله دهه فجر گفت: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان مسؤولیت دو کمیته از کمیته‌های ستاد دهه فجر استان قزوین را بر عهده دارد.
 
وی در ادامه افزود: این کمیته‌ها شامل قرآنی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های اسلامی و انجمن‌های اسلامی است.
 
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این اداره‌کل اعزام مبلغ و مبلغه است، اضافه کرد: این اعزام‌‌ها از 18 تا 22 بهمن‌‌ماه جاری در استان انجام می‌شود.
 
حجت الاسلام نظری تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر حدود 72 نفر از مبلغین و مبلغات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه استان قم که شامل 49 نفر آقا و 22 نفر خانم هستند به استان قزوین اعزام می‌شوند.
 
اعزام 225 مبلغین و مبلغات استان قزوین طی ایام‌الله دهه فجر
وی با اشاره به اعزام 153 نفر از مبلغین و مبلغات استان قزوین طی ایام‌الله دهه فجر که شامل 120 نفر آقا و 33 نفر خانم است، تصریح کرد: مجموعه اعزام‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در ایام‌الله دهه فجر 225 نفر است.
 
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: یکی از توصیه‌های تبلیغی که در ایام‌الله دهه مبارک فجر به مردم می‌شود در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام نظری تصریح کرد: همچنین در ایام‌الله دهه فجر مبلغین و مبلغات استان قزوین در رابطه با نامگذاری سال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» که از سوی مقام معظم رهبری انجام شده است به گفت‌وگو و تبادل‌نظر می‌پردازند.
 
وی درپایان گفت: طی این ایام مبلغین و مبلغات مردم را در رابطه با تبیین و روشنگری برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح راهنمایی می‌کنند./873/302/ب3
ارسال نظرات