۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۱۲۶۳۷
به همت موسسه فرهنگی پژوهشی تبلیغی راه سعادت؛

دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور اساتید برجسته، ویژه طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان علاقه‌مند در مشهد برگزار می شود.
حجت الاسلام سروي

حجت الاسلام محسن سروی، مسؤول موسسه فرهنگی پژوهشی تبلیغی راه سعادت مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با حضور اساتید برجسته مشهد ویژه طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان علاقه‌مند خبر داد.


حجت الاسلام سروی برگزاری این دوره آموزشی را با هدف تقویت طلاب و دانشجویان در نحوه ارتباط گیری با نسل کودک و نوجوان در محافل مذهبی دانست و افزود: تکمیل فرم ثبت نام و حداقل داشتن 18 سال تمام، اشتغال به تحصیل در حوزه های علمیه و یا مرکز دانشگاهی را از شرایط شرکت در این جلسه آموزشی است.


وی با اشاره به اینکه همراه داشتن عکس، کپی کارت ملی، کپی کارت طلبگی و یا دانشجویی جهت ثبت نام در این دوره ضروری است، اظهار کرد: طلاب و فرهیختگان می‌توانند جهت دریافت فرم ثبت نام به آدرس اینترنتی مؤسسه راه سعادت به نشانی اینترنتی
www.rahe-saadat.ir مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام سروی با اشاره به این که خواهران و برادران فرهیخته و علاقه‌مند جهت ثبت‌نام می‌توانند مدارک خود را به ایمیل Rahesaadat.ir@gmail.com  ارسال نمایند افزود: در پایان این دوره آموزشی فرهیختگان می توانند به صورت رایگان از مزایای شرکت در دوره های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی بهره ببرند و جهت اعزام در محافل مذهبی و مدارس معرفی گردند.


گفتنی است، موسسه فرهنگی، پژوهشی تبلیغی راه سعادت مشهد تحت اشراف دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ابتدای سال 93 توسط طلاب جوان حوزه علمیه مشهد تاسیس شده است./859/303/ب2

ارسال نظرات