۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۳۱۲۷۰۳
در آستانه قیام تاریخی 29 بهمن؛

مردم تبریز با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ اقشار مختلف مردم تبریز در آستانه قیام تاریخی 29 بهمن سال 1356 با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیدار خواهند کرد.
ديدار پر شور مردم آذربايجان در آستانه سالروز 29 بهمن با رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن استوارآذر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی امروز در نشست هماهنگی دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امسال بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم تبریز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

 


وی با بیان این‌که 10 سال است که توفیق دیدار با رهبری را به مناسبت سالروز 29 بهمن داریم و امسال نیز 28 بهمن این دیدار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برای 21 شهرستان آذربایجان‌شرقی یک هزار نفر سهمیه تعیین شده و هر شهرستان یک اتوبوس خواهد داشت.

 


مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که حماسه 29 بهمن مردم تبریز زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد، گفت: حماسه 29 بهمن یکی از نقاط درخشان انقلاب است، به همین مناسبت برنامه‌های بزرگداشت این روز بزرگ در نقاط مختلف از جمله یکی از مساجد بزرگ شهر و دانشگاه‌های تبریز برگزار خواهد شد.

 


استوار آذر از فعالیت 5 کمیته برای بزرگداشت حماسه 29 بهمن مردم تبریز خبر داد و افزود: کمیته پشتیبانی در استانداری، کمیته اطلاع‌رسانی و فضاسازی در شهرداری تبریز، کمیته اعزام از سوی سپاه، کمیته فرهنگی و ادبی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کمیته امنیتی و انتظامی در برنامه‌های اعزام فعالیت خواهند داشت.

 


مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که بیمه زائران مورد نظر است، گفت: استانداری اتوبوس‌های سفر را تامین کرده و موضوع پذیرایی بر عهده خود سازمان‌ها خواهد بود، حداقل 100 اتوبوس برای این برنامه هماهنگ خواهد شد و تاکید داریم تا اتوبوس‌های سالم و مناسب تهیه شود.

 


همچنین حمید چمیده‌فر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در سخنانی از تدوین سرود دیدار مردمی با رهبر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: فراخوانی در این زمینه صورت گرفته و تلاش داریم تا قطعه ادبی تهیه شود، ضمن این‌که 20 بهمن جشنواره شعر بهمن در تبریز برگزار می‌شود.

 


حجت‌الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز در سخناین با اشاره به نصب تصویر علمای بزرگ و حرکت‌ساز آذربایجان شرقی در داخل حسینیه امام خمینی در روز دیدار مردم استان با رهبر انقلاب، گفت: سرداران شهید، سه علامه و شهدای محراب از جمله مشاهیری هستند که تلاش می شود تصاویر آنان نصب شود./935/202/ب1

ارسال نظرات