۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۷۲۹
آیت الله موسوی جزایری:

بهترین زمان کمک برای توسعه حرمین عسکریین اکنون است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به خواسته متولی حرمین عسکریین مبنی بر کمک های مردمی، گفت: مردم خوزستان و سراسر کشور کمک های خود را دریغ نکرده و بهترین زمان کمک برای توسعه حرمین عسکریین اکنون است.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، در حاشیه افتتاح درب های امامین عسکریین(ع) ضمن تبریک افتتاح 6 درب حرم این 2 امام به امام زمان(عج) و نائب ایشان رهبر معظم انقلاب و تمام شیعیان و مسلمانان، گفت: این 6 درب بسیار زیبای طلا و نقره کاری شده با چوب مرغوب از سوی مردم اهواز، آبادان، امیدیه و زحمت طاقت فرسای آنها ساخته شده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به هنر فوق العاده ای که برای تهیه این 6 درب صرف شده است، ادامه داد: از زحمات صرف شده مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش سامرا و همچنین هنرمندان و نجاران که این 6 درب را به امامین عسکریین(ع)، امام زمان(عج) و مادر آن حضرت نرگس خاتون(س) و عمه بزرگوارشان حکیمه خاتون(س) اهدا کرده اند، تشکر و این اقدام را به همگان تبریک و انشاءالله خداوند ادامه خدمت در این مسیر را به ما عنایت فرماید.

 

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به نیازهای مطرح شده حرمین عسکریین از متولی حرم به ویژه خرید زمین های نزدیک حرمین برای توسعه آنها، گفت: مردم خوزستان و سراسر کشور کمک های خود را دریغ نکرده و با توجه به ارزانی این زمین ها بهترین زمان کمک در توسعه حرمین عسکریین اکنون است.

 

امام جمعه اهواز ابراز امیدواری کرد که خواسته متولی حرم امامین عسکریین در زمنیه توسعه حرم به همت مردم خوزستان و سراسر کشور تحقق یابد./9456/203/ب1

ارسال نظرات