۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۱۲۷۵۶
امام جمعه سراب:

برجام نه پیروزی و نه شکست است/ اظهارات رییس جمهوری نباید خلاف بیانات رهبر انقلاب باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما در برجام به برخی از اهدافمان نرسیدیم، گفت: از اظهارات رییس جمهور در فردای سخنان مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه ما به تمام اهداف اصلی رسیدیم ابراز تأسف دارم.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به هوشیاری و روحیه تعلق خاطر ملت ایران به ارزش های انقلاب و آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: ملت ایران در راه امام خمینی (ره) همیشه استوار هستند.


وی با اشاره به اهداف شوم استکبار جهانی در ایجاد تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، تصریح کرد: دشمن دو هدف عمده تسلیم و ایجاد شورش‌های مردمی در کشور را با تحریم ها دنبال می‌کرد که خوشبختانه نتوانست به اهداف خود برسد.


امام جمعه سراب با بیان این‌که برجام نقاط ضعفی دارد و باید مترصد بود تا طرف مقابل از این نکات ضعف برجام علیه کشور و منافع ملی استفاده نکند، خاطرنشان کرد: ما برجام و توافق هسته ای را نه پیروزی کامل و نه شکست می توانیم عنوان کنیم.


وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما در برجام به برخی از اهدافمان نرسیدیم، افزود: از اظهارات رییس جمهور در فردای سخنان مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه  ما به تمام اهداف اصلی رسیدیم ابراز تأسف دارم.


حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: اگر این جمله عاملا و عامدا ذکر شده در مخالفت با سخنان حضرت آیت الله خامنه ای است که ناصواب و نادرست است، نباید شاهد جنین موضع گیری‌هایی از سوی رییس جمهور کشور باشیم.

 

وی با تأکید بر این‌که دولتمردان در دوران پسا تحریم به فکر تکنولوژی و پیشرفت و صادرات باشند نه واردات و مصرف گرایی، ابراز داشت: توسعه اقتصادی کشور در گرو رفع تحریم ها نیست، اگرچه بی تأثیر در اقتصاد کشور نیز نیست.


امام جمعه سراب با اشاره به اقتصاد مقاومتی، آن را نسخه بومی و نجات دهنده اقتصاد و عامل رونق اقتصادی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود، رفع تحریم ها تنها راه رفع مشکلات کشور نیست، بلکه افتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد است./854/302/ب2

ارسال نظرات