۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۲۷۸۱
امام جمعه جیرفت:

زمینه اکران فیلم های جشنواره عمار باید در مساجد فراهم شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جیرفت گفت: باید زمینه اکران فیلم‌های جشنواره عمار در مساجد فراهم شود و دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌های مادی و معنوی در راستای اجرای این برنامه ‌ها داشته باشند و همکاری و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گیرد.
عمار

حجت ‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: یک مستند 10 دقیقه‌ای می‌تواند به اندازه 50 سخنرانی تاثیر داشته باشد، و فیلم‌های جشنواره عمار باید در مساجد و نماز جمعه شهرستان به نمایش گذاشته شود، و از این ظرفیت‌ها باید استفاده کرد با استفاده از نوجوانان و جوانان می‌توان کارهای فرهنگی و هنری بسیار زیادی در سطح شهرستان انجام داد.


وی بیان کرد: باید فرزندان و خانواده‌ها را با اکران این فیلم‌ها که در واقع از نظر روحی با ارزش‌های انقلاب آشنا می‌کنند، بیشتر مأنوس کرد و این فیلم‌ها در قالب سی ‌دی‌ به افراد جامعه عرضه شود و اگر بخواهیم، خدا را تعریف کنیم، خداوند یک هنرمند است و قرآن کریم سرتا سر شامل هنرهای جذاب است و هنگامی که در بطن یک کار می‌رویم، باید از طریق هنر وارد شوید.


امام جمعه جیرفت تصریح کرد: برگزاری جشنواره عمار کار بسیار خوب و بزرگی است و ما استقبال می‌کنیم و در این راستا از طریق نمازجمعه و مساجد همکاری لازم صورت می‌گیرد و البته باید امکانات به ‌روز باشد تا جوانان بیشتر به این مسائل سوق داده شوند.


حجت الاسلام کرمی پور عنوان کرد: باید زمینه اکران این فیلم‌ها در مساجد فراهم شود و دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌های مادی و معنوی در راستای اجرای این برنامه‌ها داشته باشند و همکاری و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌ها و جلسات فرهنگی باید نکات کلیدی از صحبت‌های مقام معظم رهبری انتخاب و پخش شود و انجام این مهم تأثیرات بسزایی در این زمینه دارد، و قبل از شروع خطبه‌ های نمازجمعه امکانات لازم در راستای اکران این فیلم در اختیار دست اندرکاران جشنواره قرار می گیرد و در مساجد هم به شکل دائمی یا سیار فیلم‌های جشنواره عمار پخش شود./9709/303/ب3

ارسال نظرات