۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۳۱۲۸۱۱
کوچک‌زاده:

شورای نگهبان ثابت کرده کاری به گرایش و جناح سیاسی افراد ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان با عمل خود در این انتخابات و سایر انتخابات ها اثبات کرده است که کاری با جناح‌ها و حزب‌های سیاسی ندارد چرا که در بین تأیید صلاحیت شده‌ها چهره‌های شاخص همه جناح ها حضور دارند و متقابلا نیز رد صلاحیت شده‌اند.
دکتر محمد حسين کوچک زاده، نماينده مجلس شوراي اسلامي

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات رییس جمهور مبنی بر این‌که احراز صلاحیت واقعی از آن مردم است، گفت: مظلوم ترین مرجعی که هر نسبتی به آن دهیم و راهکار معینی برای تقابل با آن ندارد ملت است.

 

وی ادامه داد: برخی مسؤولان عادت کرده بودند تا مدت‌ها به اسم امام راحل نان بخورند ولی الان متوجه شده‌اند که دست آنها رو شده است و در فتنه‌های قبل نیز به همین خاطر سبب جسارت به امام شدند، حالا خود را متصل به ملت می‌کنند.

 

کوچک‌زاده ابراز داشت: این‌که رییس جمهوری حقوقدان و موظف به رعایت قانون اساسی این اظهارات را مطرح کند یا التزام به قانون اساسی ندارد و یا به دنبال اهداف و مسائل دیگری است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر رییس جمهور در رابطه با این مسأله که اگر قرار است یک جناح در مجلس حضور پیدا کند دیگر نیازی به انتخابات نداریم، تصریح کرد: رییس جمهور باید مشخص کند منظور از یک جناح کدام جناح است.

 

وی در ادامه افزود: در جمهوری اسلامی چند جناح و حزب وجود دارد و باید این جناح را مشخص می‌کردند و در ثانی این اظهار نظر تهمت به شورای نگهبان است.

 

کوچک‌زاده با بیان این‌که شورای نگهبان با عمل خود در این انتخابات اثبات کرده است که کاری با جناح‌ها و حزب‌های سیاسی ندارد، اظهار داشت: در بین تأیید صلاحیت شده‌ها چهره‌های شاخص همه جناح ها حضور دارند و متقابلا نیز رد صلاحیت شده‌اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رییس جمهور با این اظهارات به دنبال دامن زدن به چالش‌های سیاسی و جناحی است، گفت: وی با این کار می‌خواهد کاستی‌ها و و عده‌های عمل نشده خود در این 3 سال را بپوشاند.

 

وی در پایان با اشاره به این‌که دولت تا الان به هیچ‌ یک از وعده‌های انتخاباتی و حتی وظایف خود در قبال مردم عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده این است که کشور نه از طریق قانون بلکه به طور سلیقه‌ای اداره می‌شود./922/ت302/ج

ارسال نظرات