۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۱۲۸۵۲

تشکیل ستاد تبلیغات پذیرش در حوزه های علمیه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به آغاز پذیرش طلاب جدیدالورود از 25 بهمن ماه جاری، گفت: در این راستا ستاد تبلیغات پذیرش در مرکز مدیریت تشکیل شده است.
نشست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، ظهر امروز در نشستی با حضور مدیران مدارس علمیه لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: با توجه به نامه ارسالی از مرکز حوزه علمیه قم از 25 بهمن ماه نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه آغاز می شود.


وی از تشکیل ستاد تبلیغات پذیرش در حوزه های علمیه لرستان خبر داد و گفت: این ستاد به منظور برنامه ریزی و تبلیغ در جهت پذیرش حداکثری تشکیل شده است.


مهرابی با بیان این که در راستای پذیرش حداکثری طلاب جدیدالورود بخشی از فعالیت ها به مدارس علمیه محول می شود، عنوان داشت: در مدارس علمیه نیز باید ستاد تبلیغاتی تشکیل شود.


وی در ادامه تصریح کرد: این ستاد در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان با عضویت مدیر، معاون آموزش، معاون فرهنگی  و واحد اداری مالی تشکیل می شود.


معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: اعضای کارگروه تبلیغات در مدارس علمیه استان نیز مدیر مدرسه، معاون فرهنگی و آموزشی و دو نفر از مبلغان مدرسه تشکیل می شود.


وی با اشاره به ارائه جدول زمانبدی برای پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید به مدارس علمیه عنوان داشت: این جدول شامل نوع فعالیت، مجری فعالیت، زمان اجرا و مکان اجرای برنامه ها است.


مهرابی هماهنگی با ائمه جمعه استان، اطلاع رسانی از طریق پخش تیزر همراه با آدرس مدارس علمیه در جهت پذیرش طلاب جدیدالورود در مرکز صدا و سیما را از دیگر برنامه های تبلیغی عنوان کرد.


حضور مبلغان حوزه های علمیه خواهران در مدارس
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه از حضور مبلغان خواهر در مدارس استان خبر داد و گفت: با هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خواهران مبلغ با حضور در مدارس در جهت جذب حداکثری طلاب به تبلیغ چهره به چهره می پردازند.


وی تبلیغ چهره به چهره را عاملی مؤثر در راستای اطلاع رسانی در نحوه و زمان پذیرش حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد.


مهرابی با اشاره به پیش رو بودن راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: این روز بهترین فرصت تبلیغی برای پذیرش طلاب در حوزه های علمیه خواهران است که می توان اقلام پذیرش را بین راهپیماییان توزیع کرد.


وی عنوان داشت: بهره مندی از ظرفیت سایت های خبری، جراید و روزنامه ها از دیگر ظرفیت هایی هستند که در جهت پذیرش طلبه باید مورد توجه قرار گیرد.


معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: اساتید و طلاب مدارس علمیه نیز ظرفیت عظیمی در جهت پذیرش حداکثری طلاب در سال تحصیلی جدید هستند.


وی با اشاره به شعار حوزه های علمیه که «هر طلبه یک داوطلب» ادامه داد: تلاش کنیم با اطلاع رسانی طلاب و توجیع مناسب در جهت پذیرش حوزه های علمیه خواهران هر طلبه در پذیرش چندین طلبه سهیم باشد.


مهرابی با اشاره به رایزنی صورت گرفته با مخابرات استان بیان داشت: اطلاع رسانی در جهت پذیرش از طریق پیامک به عموم مردم نیز صورت می گیرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات