۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۱۲۸۶۷
دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق:

طلاب به اهمیت استفاده از هنر در تبلیغ دین پی برده‌اند

خبرگزاری رسا ـ دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق با اشاره به استقبال خوب طلاب هنرمند از این جشنواره، گفت: طلاب به اهمیت استفاده از هنر در تبلیغ دین پی برده‌اند و می‌دانند که با استفاده از این زبان می‌توانند شیرینی فرهنگ ناب اسلامی را به نسل جوان بچشانند‌.
بنکدار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین جشنواره فیلم اشراق، با حضور اندیشمندان و طلاب هنرمند در مجتمع سینمایی وتوس قم برگزار شد.
 
مهدی بنکدار دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق در مراسم افتتاحیه این جشنواره با بیان اینکه سومین جشنواره فیلم اشراق با تغییراتی از نظر کمیت و کیفیت نسبت به سال های قبل همراه بوده است، اظهار کرد: امروز هنر و به ویژه سینما از جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی برخوردار است و هنرمندان با استفاده از زبان هنر می توانند مفاهیم اسلامی را در بین خانواده ها ترویج کنند.
 
وی ادامه داد: امروز دشمنان از تأثرات هنر در فرهنگ سازی به خوبی آگاهی دارند و در این راستا برای تولید آثار هنری با فرهنگ غربی برای نفوذ در بین خانواده های ایرانی سرمایه گذاری عظیمی انجام داده اند.
 
دبیر سومین جشنواره فیلم اشراق با اشاره به استقبال خوب طلاب هنرمند از این جشنواره، تصریح کرد: امروز طلاب به اهمیت استفاده از هنر در تبلیغ دین پی برده‌اند و می دانند که با استفاده از این زبان می توانند شیرینی فرهنگ ناب اسلامی را به نسل جوان بچشانند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه سطح کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم اشراق نشان می دهد که این جشنواره جایگاه خود را در بین جامعه هنری و جشنواره های تخصصی تثبیت کرده است.
 
بنکدار با بیان اینکه مسؤولان برگزاری جشنواره فیلم اشراق سعی کرده اند تا با برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از شروع هر جشنواره، سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره را ارتقا بخشند، تصریح کرد: این کارگاه ها با حضور نفرات برگزیده جشنواره قبلی و با حضور هنرمندان و اساتید مطرح کشور برگزار و محلی است تا طلاب هنرمند بتوانند با یکدیگر به تبادل تجربه بپردانزند./858/پ202/ی
ارسال نظرات