۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۳۱۲۸۷۳

همایش رسانه و انتخابات در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش رسانه و انتخابات در راستای تببین باید و نبایدهای رسانه‌ها در عرصه انتخابات 10 بهمن‌ماه سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.
انتخابات

امید سیاح، مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برگزاری همایش رسانه و انتخابات، اظهار داشت: این همایش با توجه به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی و همچنین لزوم تبیین قوانین و مقررات انتخابات و جلوگیری از ایجاد فضای ملتهب رسانه ای در آستانه انتخابات، برگزار می شود.

 

وی افزود: در این همایش با حضور سخنرانان استانی، باید و نبایدهای رسانه ای در آستانه انتخابات تبیین می شود.

 

سیاح اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از اصحاب رسانه در رابطه با قوانین و مقررات انتخابات توجیه نیستند و با برخی مطالب و گمانه زنی ها ضمن ایجاد مشکل برای رسانه، زمینه ساز بروز مشکلات در سطح جامعه می شوند.

 

رادفر رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی، علیزاده معاون پیشگیری از جرایم دادگستری و سرهنگ جهانبخش رییس پلیس امنیت استان سخنرانان این همایش هستند.

 

به گفته مسؤول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایش رسانه و انتخابات ساعت 10 صبح روز شنبه 10 بهمن ماه در سالن خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی برگزارمی شود./936/303/ب2

ارسال نظرات