۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۳۱۲۸۸۳
آیت الله مهمان نواز:

تحکیم و تقویت اسلام مهم‌ترین ثمره انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: تحکیم و تقویت اسلام در منطقه و جهان مهم‌ترین ثمره پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی در ایران است.
آيت الله مهمان نواز - ديدار با دانش آموزان آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از دانش آموزان که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به نقش مهم دانش آموزان و دانشجویان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید همچنان نقش آفرینی این اقشار در راستای تقویت و رشد ایران اسلامی در حوزه های مختلف تداوم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از ارکان مهم مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب اسلامی بودند، افزود: اکنون و در حالی که نزدیک به چهار دهه از انقلاب و عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشته، دانش آموزان و دانشجویان همچنان وظیفه دارند با پایداری و ایستادگی در برابر نقشه های دشمنان، زیرساخت‌های انقلاب را در بخش های مختلف تقویت کنند.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینکه ارتقای ایران اسلامی در حوزه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان و دانشجویان در شرایط فعلی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی در این سرزمین، بهترین فرصت برای تقویت اسلام در جامعه بود چرا که پیش از انقلاب اگرچه مردم مسلمان بودند اما اسلام به جنبه های فردی خلاصه شده بود و شامل همه حوزه های فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و عمومی جامعه نمی شد.

 

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب و نظام اسلامی اکنون زمینه گسترش افکار اسلامی و تقویت دین مبین اسلام برای اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شده است، تصریح کرد: در واقع تحکیم و تقویت اسلام در منطقه و جهان مهم‌ترین ثمره پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی در ایران بوده که امروز می بایست از سوی مردم پاس داشته و حفاظت شود.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی در طول حدود چهار دهه گذشته دستاوردها و موفقیت های شگرفی در بخش های مختلف داشته اند، افزود: یکی از جنبه های افتخارآفرین عملکرد نظام اسلامی، پیشرفت در زمینه علمی و دستاوردهای متعدد در این حوزه است.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه دستاوردهای علمی در عرصه آموزش و پرورش از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به شمار می روند، خاطرنشان کرد: این بستر مناسب زمینه را برای رشد و تعالی دانش‌آموزان در مناطق مختلف کشور فراهم کرده است.

 

وی با با تأکید بر بهره گیری از این فرصت مناسب برای ارتقای بیش از پیش نظام اسلامی در بخش های مختلف، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان و دانشجویان وظیفه دارند از طریق تحصیل عمیق و ارتقای بعد معنوی خود، در برابر نقشه های دشمنان ایستادگی کرده و زمینه رشد و توسعه بیشتر کشور و نظام اسلامی را فراهم کنند./9314/202/ب1

ارسال نظرات