۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۱۲۹۰۹
آیت الله موسوی جزایری:

صحن حضرت زهرا دری از درهای بهشت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ساخت اصولی و علمی صحن حضرت زهرا(س) گفت: صحن حضرت زهرا(س) دری از درهای بهشت است.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در حاشیه بازدید از صحن حضرت زهرا(س) گفت: صحن حضرت زهرا(س) چشم انداز جدیدی که برای ما غیرقابل تصور بود را گشود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به این که صحن حضرت زهرا(س) دری از درهای بهشت است، خاطرنشان کرد: این در به نام حضرت زهرا(س) مزین گشته و توسعه حرم امیرمؤمنان و صحن حضرت زهرا(س)  به گونه ای که امتیازهای موجود در حرم امام رضا و معصومه (ع) و مسجد النبی در ان گنجانده شده اند.

 

امام جمعه اهواز با بیان این که حرم امیرمؤمنان با الحاقات صورت گرفته به آن صورت بی نظیری به خود گرفته است، اظهارداشت: از لحاظ وسعت، ابعاد و کیفیت هنری، براساس اصول علمی و کارشناسی های دقیق صورت گرفته است.

 

آیت الله موسوی جزایری در پایان ضمن تشکر از مسؤولان ساخت صحن حضرت زهرا(س) ابراز امیدواری کرد تا این کار مورد رضای خدا قرار گیرد.

 

در ادامه مهندس فداکار، مسؤول صحن حضرت زهرا(س) توضیحاتی درباره ساخت، وسعت و اقدامات و خدمات صورت گرفته در صحن حضرت زهرا(س) برای آیت الله موسوی جزایری ارائه کردند.

 

گفتنی است، آیت الله موسوی جزایری به همراه هیأتی از علما و مسؤولان استان خوزستان برای افتتاح و رونمایی از 6 درب حرمین عسکریین در سامراء، آغاز به کار ترمیم و طلاکاری گنبد حرم امام علی(ع) و به عراق تشریف بردند.

 

آغاز به کار ترمیم و طلاکاری گنبد حرم امیر مؤمنان با حضور آیت الله موسوی جزایری در 1 بهمن آغاز شده و پیش بینی شده است که این پروژه در 18 ماه به پایان خواهد رسید و در ادامه آن نیز از صحن حضرت زهرا(س) بازدید به عمل آورده و نکاتی در این باره بیان کرد.

 

همچنین افتتاح و رونمایی از 6 درب حرمین عسکریین 2 بهمن در سامراء صورت گرفت./9456/103/ب3

ارسال نظرات